سنگ اپن در اراک ☎ 09121030828

سنگ اپن در اراک ☎ 09121030828

طراحی اپن آشپزخانه های امروزی به جز زیبایی در طراحی، امکان ارتباط کلامی اعضای خانواده است.
1401/10/17
0 نظر

سنگ اپن در اراک

مزیت ها اپن های آشپزخانه

طراحی اپن آشپزخانه های امروزی به جز زیبایی در طراحی، امکان ارتباط کلامی اعضای خانواده است. نوع چینش و دکوراسیون آشپزخانه های اپن چون از مکان های مختلف منزل مانند پذیرایی و نشیمن قابل مشاهده است بسیار مهمتر از آشپزخانه های خانه های سنتی است. تنوع طرح ها در هر سبک سلیقه های مختلف را راضی می کند. سطح روی اپن در آشپزخانه نیز محلی برای قراردادن وسایل و ظروف آشپزی می باشد.

سنگ اپن در اراک

در گذشته از انواع مدل های گچ کاری‌ در سبک های مختلف طراحی و ساخت اپن آشپزخانه استفاده می شد اما امروزه اکثر اپن آشپزخانه‌ها به شکل جزیره و کانتر طراحی می شود و به جای گچ کاری سنگین از خود کابینت ها و ام دی اف و های گلاس و موارد مشابه برای ساخت اپن آشپزخانه استفاده ‌می شود.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

یکی از مزیت های این روش بهینه سازی فضای آشپزخانه با استفاده از فضای زیر کابینت اپن است که محل مناسبی برای وسایل آشپزخانه و میز و صندلی غذاخوری می باشد. 

در کنار اپن آشپزخانه سیستم الکتریکی و نورپردازی‌ در بخش های مختلف آشپزخانه با کمک لامپ های هالوژنی توکار و روکار در قسمت‌های مختلف کابینت‌ها و بالای اپن در آرک و کناف می‌تواند به جذابیت فضا و زیبایی دکوراسیون بسیار کمک کند.

در سطح کانترها از سنگ‌های معدنی و یا چوب‌های طبیعی استفاده می‌شود که در زیباتر شدن فضای آشپزخانه موثر است. هم چنین رنگ‌هایی که در قسمت‌های مختلف استفاده می شود باید هماهنگ و متناسب باشد باشند تا تمام موارد در کنار هم یک فضای زیبا فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: بهترین سنگ اپن آشپزخانه 

اپن آشپزخانه U شکل

مدل جدید اپن U برای خانه های با زیربنای زیاد و فضای کافی مناسب است. این مدل آشپزخانه که در خانه های ویلایی اروپای مرکزی زیاد استفاده می شود دارای طراحی خاص و ظریفی است. در این مدل می توان سه طرف آشپزخانه اپن به نحو احسن استفاده کرد.

اپن جزیره آشپزخانه تیره رنگ

اپن مدل جزیره ای مدرن و به روز است و قابل پیاده سازی در سبک های متفاوت دکوراسیون می باشد، اگر این مدل جزیره را با رنگ تیره طراحی و ساخته شود یک آشپزخانه کاملا مدرن خلق خواهد شد. این مدل اپن باعث می شود آشپزخانه تا حد بسیار زیادی مشابه نمونه های اروپایی بنظر برسد.

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ کابینت آشپزخانه

اپن آشپزخانه رنگی

آشپزخانه های رنگی زیبایی خاصی مخصوصا در هنگام شب به فضای خانه و اطراف آشپزخانه می دهد. از انواع این مدل آشپزخانه می توان به اپن سفید بنفش یا آبی و سبز اشاره کرد. این طرح ها با رنگ های خاص و متفاوت جلوه زیبایی بصری بیشتری به فضا خانه و آشپزخانه می دهند و مناسب سلیقه ایرانی هستند.

سنگ اپن

اپن آشپزخانه مدرن

طراحی با رنگ سال در اپن آشپزخانه قابل استفاده است. معمولا در این مدل جدید طراحی، رنگ سال با رنگ سفید ترکیب می شود چون رنگ سفید با بیشتر رنگ ها به راحتی هماهنگ شده و هارمونی زیبایی می سازد. معمولا نسبت ترکیب سفید با رنگ های دیگر ۱ به ۳ و یا ۱ به ۲ است که عدد یک همان نسبت عدد سال می باشد. اگر نورپردازی ها نیز به این هارمونی اضافه شود، خواهید دید نتیجه کار چه آشپزخانه شیک و خاصی خواهد شد. 

اپن آشپزخانه سفید

رنگ سفید نشانه تمیز بودن است و این رنگ می تواند برای آشپزخانه یک انتخاب مناسب باشد. می توان اپن آشپزخانه را به رنگ سفید با ترکیب یک رنگ دیگر آماده کرد. کابینت هایی با رنگ سفید یا کرم و یا سرامیک هایی به رنگ روشن را تصور کنید. در این صورت کثیفی به راحتی قابل مشاهده است و خیلی زود می توان آن را برطرف کرد. لکه در رنگ سفید نمی تواند مخفی شود.

بیشتر بخوانید: سنگ آشپزخانه مدرن

رنگ سفید با گچ کاری اتاق و هال و پذیرایی نیز هماهنگی کاملی دارد ، اپن سفید رنگ آشپزخانه با کفپوش تیره مانند رنگ قهوه ای یا چوبی توصیه بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی است اما تمام قسمت ها را سفید نکنید. می توان کفپوش ها یا سرامیک هایی به رنگ قهوه ای یا چوبی استفاده کرد و قسمتی از کابینت ها را با کف هماهنگ کرد یا کابینت های سفید با اپن به رنگ کف را طراحی نمود.

آدرس اینستاگرام ما: afsharistone@

اپن آشپزخانه براق

استفاده از سنگ ها و صفحه های براق برای اپن و یا کابینت های ام دی اف براق و یا استفاده از روکش های براق می تواند اپن و کابینت ها و آشپزخانه را کاملا متفاوت نشان دهد. البته نباید در همه قسمت ها از ابزار براق استفاده کرد و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. البته بعضی ترجیح می دهند از رنگ های مات استفاده کنند که هرکدام مزیت ها و معایبی دارد. ایراد مدل های جدید براق این است که نیاز به تمیزی و نظافت مداوم دارند، چون خیلی زود کثیف می شوند.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

اپن دوطرفه دو سو

یک اپن دوطرف باز از از انواع دیگر اپن های جدید است که در مرکز آشپزخانه اجرا می شود. بجای دو دیوار اپن، مرکز را برای این کار انتخاب کنید، در این صورت از دو طرف راه ورود به آشپزخانه باز می شود. مدل دیگر اپن دوطرفه به این صورت است که درب ورودی از روبرو قابل مشاهده می باشد، با کمی خلاقیت می توان طرح های متفاوتی پیاده کرد. اگر محیط آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ باشد می توان با دکوراسیون چوبی کابینت ها و ام دی اف، یک میز نهارخوری زیبا در یکی از قسمت ها ساخت.

سنگ اپن آشپزخانه

نحوه نصب مدل سنگ اپن آشپزخانه

در مرحله اول نوع و جنس سنگ اپن مورد علاقه صاحب منزل مشخص می شود.

محل نصب و بودجه تعیین می شود.

سپس اندازه گیری های لازم انجام می گیرد.

یک قالب یا طرح کلی از سطح مورد نظر که معمولا با استفاده از مقوا های ضخیم، تخته های باریک و لایه های پولیستری پلاستیکی انجام می شود، تهیه خواهد شد.

در مرحله بعد محل نصب سنگ اپن جدید یا تعویض آن آماده می شود.

مرحله بعد انتقال و نصب سنگ است. سنگ اپن بسیار سنگین است و نباید با عجله و به صورت افقی حمل شود چون امکان فشار در یک قسمت و ایجاد ترک یا شکستگی سنگ وجود خواهد داشت.

پس از قرار گرفتن در محل مورد نظردرز گیری و تمیز کاری پس از نصب انجام می گیرد. معمولا درز گیری با سیمان، درزگیر سیلیکونی و یا ماده اپوکسی انجام می شود. اپوکسی نیز حدود یک ساعت زمان برای خشک شدن  نیاز دارد.

در آخر مواد اضافی و ضایعات نصب و گرد و غبار حاصل از تراش کاری و انتقال را تمیز می شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر