دکوراسیون آشپزخانه با سنگ رو کابینتی گرانیت ☎️ 09121030828

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ رو کابینتی گرانیت ☎️ 09121030828

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ رو کابینتی گرانیت ☎️ 09121030828

سنگ کابینت گرانیت از محبوب ترین انواع سنگ کابینت است. سنگ کابینت گرانیت ویژگیهای بی نظیری از جمله زیبایی و استحکام، تمیز کردن آسان و مهمتر از همه مقاومت بالا در برابر گرما و خراش را دارا می باشد.
1402/2/13
0 نظر

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ رو کابینتی گرانیت

سنگ کابینت گرانیت از محبوب ترین انواع سنگ کابینت است. سنگ کابینت گرانیت ویژگی های بی نظیری از جمله زیبایی و استحکام، تمیز کردن آسان و مهمتر از همه مقاومت بالا در برابر گرما و خراش را دارا می باشد. سنگ گرانیت دارای رنگ طبیعی و سختی نزدیک به الماس می باشد که از این رو یک متریال ایده آل برای صفحه کابینت آشپزخانه، سنگ اپن و جزیره به شمار می آید.

سنگ روی کابینت

سنگ های گرانیتی برای انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک مناسب می باشد. ترکیب کابینت هایگلاس براق مدرن با کانتر آشپزخانه گرانیتی بسیار خوش منظر و بی نظیر خواهد بود. با انتخاب سنگ کابینت گرانیتی، در صورت مراقبت صحیح، زیبایی و درخشندگی آنها سالهای سال حفظ خواهد شد. از انواع سنگ گرانیت آشپزخانه چند مورد را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه با سنگ روی کابینت طبیعی

صفحه کابینت گرانیتی سیاه

ترکیب سنگ گرانیتی سیاه با کابینت آشپزخانه سنتی سفید و قهوه ای بسیار مناسب است. طراح این آشپزخانه لوکس با صندلی های بار خاکستری در زیر جزیره تضاد و کنتراست جذابی ایجاد می کند. می توانید از اکسسوری های مناسب و یا نورپردازی حرفه ای نیز استفاده نمایید.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

سنگ کابینت گرانیتی سفید با رگه های تیره

سنگ کابینت گرانیت سفید از انواع سنگ گرانیت کابینت با رگه های تیره با کابینت روکش چوب قهوه ای در تضاد است و کنتراست بین آنها باعث جذابیت و زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه خواهد شد. از سنگ گرانیت برای کانتر جزیره نیز می توان استفاده کرد. یک نورپردازی بالای جزیره بر درخشش و جلوه ی کانتر گرانیتی لوکس خواهد افزود.

رنگ سفید با طرح های مواج

سفید ساده یا سفید طرح دار رنگ محبوب سنگ گرانیت روی کابینت است. رگه های موجی روی زمینه سفید، با کابینت های روشن هماهنگ می شود و با کابینت های تیره تضاد زیبایی به وجود می آورد.

بهترین سنگ گرانیت کابینت از لحاظ کاربردی، گرانیت سفید با طرح های متنوع است و باعث می شود سطح پیشخوان آشپزخانه یا جزیره عریض تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: تمیز کردن سنگ روی کابینت

رنگ سفید کشمیری سنگ گرانیت روی کابینت

زمینه سفید با بافتی ریز از رنگدانه ها به سفید کشمیری معروف است. این طرح بسیار پرطرفدار است، زیرا لکه ها روی این بافت کمتر دیده می شوند. ترکیب طرح سفید کشمیری با کابینت های سفید فوق العاده خواهد بود.

آدرس اینستاگرام ما: afsharistone@

سنگ رو کابینت گرانیتی با رگه های صورتی

انتخاب سنگ گرانیت برای کانتر کابینت آشپزخانه، جزیره و دیوارپوش نیز به خوبی قابل اجرا می باشد. تضاد و کنتراست با کابینت های قهوه ای کلاسیک و کفپوش چوبی بسیار زیباست. می توان از لامپ های ال ای دی و آویزهای سقفی زیبا برای نورپردازی این آشپزخانه کلاسیک استفاده کرد. 

سنگ روی کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت گرانیتی با رگه های سبز

سنگ گرانیتی با رگه های سبز بسیار چشم نواز است و با ترکیب جسورانه و نورپردازی حرفه ای می تواند بدرخشد. به خاطر داشته باشید قبل از اجرا برای جلوگیری از بروز اشتباه یا ایجاد هماهنگی کامل، در ابتدا به خوبی همه موارد را بررسی کنید و سپس به سراغ اجرا بروید.

بیشتر بخوانید: سنگ روی کابینت مرمر

سنگ کابینت گرانیتی با رگه های طلایی

کابینت های چوبی تیره به خوبی با کانترهای گرانیتی با رگه های طلایی هماهنگ می شوند. به جز کانترهای گرانیتی قسمت های دیگر را نیز می توان با این سنگ پوشش داد و با انتخاب سنگ گرانیتی زیبا و درخشان آشپزخانه را زیباتر کرد.

سنگ گرانیتی آبی روی کابینت

سنگ گرانیتی آبی، دراماتیک است و با وجود رگه های روشن و تیره بسیار چشمگیر می باشد. این نمونه از سنگ گرانیتی برای پروژه داخلی و خارجی از جمله صفحه کابینت و اپن جزیره و محوطه سازی در مناطق با آب و هوای متغیر و قسمت های دیگر خانه مانند دیوارپوش و کفپوش نیز قابل استفاده است. با انتخاب سنگ گرانیتی آبی بر روی سطح کابینت های قهوه ای، ترکیب زیبا و کلاسیک اجرا می شود.

صفحه کابینت گرانیتی درخشان

کابینت های سیاه و سفید با هم مطابقت دارند. برای زیبایی بیشتر می توانید از انواع کابینت ام دی اف براق در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. به کار بردن لوستر صنعتی بالای جزیره برای دکوراسیون  این آشپزخانه مدیترانه ای بسیار به جا خواهد بود.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

ترکیب رنگ مناسب کابینت و سنگ گرانیتی روی کابینت

با استفاده از این ترفندها می توانید خاص ترین آشپزخانه را داشته باشید: رنگ های مکمل یا متضاد.

بهترین راه برای رسیدن به یک ترکیب رنگ ایده آل برای کابینت و صفحه روی کابینت این است که مکمل یا متضاد بودن رنگ ها را تعیین کنید. این موضوع بنا به سلیقه هر کس متفاوت خواهد بود.

معمولا افراه ریسک پذیرتر، رنگ های متضاد را انتخاب می کنند، مثلا کابینت سفید با صفحه کابینت مشکی یا برعکس ک آشپزخانه را از یکنواختی خارج می کند و جلوه بصری خیره کننده ای دارد.

رنگ های مکمل برای افرادی که هماهنگی و آرامش را بیشتر دوست دارند مناسب است. بیشتر سنگ های گرانیت دارای رگه های رنگی هستند که باعث می شود، حتی همرنگ بودن کابینت و سنگ گرانیت روی کابینت یکنواخت نباشد.

بیشتر بخوانید: سنگ روی کابینت گرانیت

برجسته کردن یکی از رنگ های سنگ کابینت گرانیت 

یکی از روش های سازگار کردن کابینت با سنگ گرانیت روی کابینت، برجسته کردن یک رنگ از طیف رنگ های گرانیت است. بعضی از سنگ های گرانیت دارای چندین طیف رنگ تیره و روشن هستند و از این لحاظ دارای طرحی منحصر به فرد می باشند.

سنگ افشاری

اگر در انتخاب رنگ کابینت نمی توانید بطور قطعی تصمیم بگیرید، یکی از رنگ های سنگ کابینت گرانیت را که بیشتر دوست دارید در نظر بگیرید و کابینت آشپزخانه را همرنگ با آن انتخاب کنید.

اگر سنگ گرانیت روی کابینت زمینه یا رگه های مشکی دارد به کابینت های مشکی رنگ و جلوه خاصی می دهد. سنگ هایی دارای رگه های کرمی با کابینت کرم رنگ به خوبی هماهنگ می شود،سنگ هایی که دارای طرح های مواج قهوه ای هستند نیز روی کابینت های قهوه ای بسیار هماهنگ و زیبا خواهند شد. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر