سنگ اپن در سمنان 09121030828

سنگ اپن در سمنان 09121030828

سنگ ورقه ای کورین به عنوان پوشش برای اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. ورقه کورین یک سنگ مصنوعی است و سنگ های مصنوعی با خرده سنگ ها ساخته می شوند.
1401/10/18
0 نظر

سنگ اپن در سمنان

انواع مدل سنگ اپن آشپزخانه

مرمر

گرانیت

لمینت

کوارتز

کورین

بتن

سنگ اپن در سمنان

مزایای سنگ گرانیت

به راحتی خورده نمی شود

به سختی خش بر می دارد

در برابرسایش مقاوم است

تحمل وزن بالا

مقاومت در برابرحرارت بالا

سختی بالا

ثبات رنگی

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

معایب سنگ گرانیت

قیمت بالا

لکه پذیری سریع 

شکنندگی بالا 

انواع سنگ گرانیت:

گرانیت سفید تکاب

گرانیت نهبندان طوسی

گرانیت بروجرد

گرانیت خرمدره بژ

گرانیت قرمز یزد

گرانیت مشکی نطنز

گرانیت دانه اناری

بیشتر بخوانید: سنگ اپن در کردستان

انواع سنگ مرمر اپن

مرمر صورتی

مرمر پرتقالی

مرمر سبز

مرمر عسلی

مرمر آبی

مرمر سفید

سنگ اپن

پوشش سنگ مصنوعی برای اپن

سنگ ورقه ای کورین به عنوان پوشش برای اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. ورقه کورین یک سنگ مصنوعی است و سنگ های مصنوعی با خرده سنگ ها ساخته می شوند. خرده سنگ ها بین دولایه فشرده می شوند و سنگ های مصنوعی از جمله کورین بوجود می آید. ویژگی های خوب ورقه کورین باعث می شود تا از آن برای پوشش سنگ اپن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: سنگ اپن در ساری

برخی از ویژگی های ورقه کورین به این قرار است:

بدون هیچ درزی قابلیت اجرا دارد.

پوشش سنگی ورقه کورین ضد خش، ضدلک و ضد آب است .

در طراحی دکوراسیون انتخاب های زیادی وجود دارد..

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

ویژگی سنگ اپن آشپزخانه

1-تخلخل سنگ ویژگی قابل تاملی درباره سنگ اپن آشپزخانه است، سنگی که قرار است در آشپزخانه و از جمله به عنوان سنگ اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد باید فاقد تخلخل باشد تا به جز جذب رطوبت رشد قارچ ها و باکتری های مضر و بیماری زا امکان پذیر نباشد.

2-تحمل وزن بالا از ویژگی های یک سنگ اپن مناسب است، چون درآشپزخانه وسایل مختلف و سنگینی روی سنگ اپن یا روی کابینت ها قرارمی گیرد و باید سنگ انتخابی تحمل وزن این وسایل را داشته باشد.

3-رفع آلودگی از روی سنگ اپن آشپزخانه باید به راحتی صورت گیرد و در صورت امکان سنگ مورد نظر در برابر مواد اسیدی و شوینده مقاوم باشد.

4-مقاومت در برابر فرسایش و خط و خش نیز اهمیت زیادی دارد چون در صورت استفاده از سنگ اپن یا رویه کابینت برای آشپزی و استفاده از وسایل تیز یا کشیده شدن وسایل بر روی سنگ امکان خش خوردن سنگ باعث از بین رفتن زیبایی و جمع شدن آلودگی در خش ها و ایجاد بیماری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سنگ اپن در زنجان

5-مقاومت دربرابر حرارت نیز ویژگی دیگر سنگ مناسب آشپزخانه است به این دلیل که امکان قرار دادن وسایل داغ بر روی سنگ وجود دارد.

6-سطح درخشان و صیقلی نیز ویژگی دیگر سنگ اپن آشپرخانه است که در هنگام ورود به چشم می خورد و در زیبایی فضا بسیار تاثیرگذار است.

7-سنگ اپن آشپزخانه باید از نظر رنگ و مدل با رنگ های داخلی خانه متناسب باشد.

آدرس اینستاگرام ما: afsharistone@

رنگ‌های مناسب برای سنگ کابینت

رنگ مناسب برای انتخاب انواع سنگ کابینت بنا به طیف رنگ‌های به کار رفته در کابینت آشپزخانه و دیگر قسمت‌ها انتخاب می شود. 

برای داشتن یک محیط کلاسیک و مدرن در آشپزخانه می توان از تلفیق رنگ‌های متضاد با کابینت برای نصب سنگ کابینت استفاده کرد. نصب سنگ گرانیت مشکی بر کابینت سفید یا مرمر سفید بر سطح کابینت تیره یک ترکیب کاربردی برای ساخت این نمونه کلاسیک است.

کابینت سفید با انتخاب سنگ مرمر برای سنگ کابینت در رنگ‌های سفید و مشکی زیبایی فضای آشپزخانه را تضمین می کند.

استفاده از رنگ طوسی و طیف خاکستری انواع سنگ گرانیت بر روی کابینت سفید نیز یک انتخاب خاص و هوشمندانه است.

سنگ گرانیت گلدن پیلسن برای افراد علاقمند به دکوراسیون کلاسیک در فضای آشپزخانه بسیار مناسب است. تلفیق آن با رنگ کابینت سفید یک چشم انداز جذاب و خاص را خواهد ساخت.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت از انواع سنگ آذرین می‌باشد و از زمان‌های قدیم اولین اولویت برای سنگ اپن استفاده از سنگ گرانیت بوده است. امروزه طراحان و ساختمان‌سازها جایگزین‌های مدرن و شیکی بجای سنگ گرانیت مورد استفاده قرار می دهند اما هنوز در این زمینه سنگ گرانیت طرفداران خاص خودش را از دست نداده است.

بیشتر بخوانید: سنگ اپن در خوزستان

مزایا و معایب سنگ گرانیت در کابینت

از سنگ گرانیت بیشتر برای روی کابینت‌ها و یا اپن استفاده می‌شود، این قسمت ها روزانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بنابراین کیفیت و نوع سنگ به‌کاررفته شده در این قسمت بسیار مهم است. سنگ باید کاملا ساب خورده و صیقلی باشد، از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی خط و خش حرارت برخوردار باشد و تحمل وزن بالا را داشته باشد. سنگ گرانیت از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و به راحتی می‌تواند جواب‌گوی بسیاری از سلیقه ها باشد. 

از معایبی که این سنگ دارد می‌توان به هزینه نسبتا بالای سنگ گرانیت است. قدرت جذب آب در تعدادی از این نوع سنگ بالاست که موجب می‌شود لکه‌های مواد غذایی به آن نفوذ کند و ظاهر زیبای خود را از دست بدهد.

سنگ مرمر

سنگ مرمر از انواع سنگ آهکی است و قابلیت صیقل پذیری بالایی دارد و همچنین از سطح شفاف و آینه‌ای برخوردار بوده و از لحاظ وزنی نسبت به سنگ گرانیت سبک‌تر است، مقاومت کمتری نیز در مقابل گرانیت دارا می باشد. رنگ مرمر خالص سفید است ولی به دلیل آهن، آلومینیوم و منیزیمی که در انواع آن وجود دارد به رنگ‌های زرد، قهوه‌ای، صورتی و حتی خاکستری در طبیعت یافت می‌شود.

سنگ اپن آشپزخانه

مزایا و معایب سنگ مرمر اپن

این سنگ دارای تنوع و رنگ‌بندی متفاوتی می باشد که بر اساس سلیقه و رنگ آشپزخانه می‌توان رنگ مورد نظر را انتخاب نمود. در صورت استفاده از سنگ مرمر به دلیل روشن و شفاف بودن آن، سطحی درخشان به آشپزخانه وارد می شود و باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضا خواهد شد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

یکی از معایب اصلی سنگ مرمر این است که در مقابل مواد اسیدی مانند آبلیمو یا سایر مواد غذایی اسیدی مقاومت کافی ندارد و در صورت ریخته شدن مواد اسیدی روی سطح آن لکه ایجاد می شود و شفافیت خود را ازدست خواهد داد. یکی دیگر از معایبی که علاوه بر مرمر همه‌ سنگ‌های طبیعی دارند وزن بالای آن‌هاست.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر