دستگاه شکل دهی سنگ CNC چیست و موارد استفاده آن چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

دستگاه شکل دهی سنگ CNC چیست و موارد استفاده آن چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

دستگاه شکل دهی سنگ CNC چیست و موارد استفاده آن چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

دستگاه پروفیل CNC Stone دستگاهی است که برای کپی کردن سنگ مرمر و گرانیت استفاده می شود. کار با دستگاه ساده و آسان است ، ابتدا باید اندازه مصالح سنگی را بررسی کرده و سپس آن را روی میز دستگاه ثابت کنید.
صنایع سنگ افشاری
1400/5/11
0 نظر

دستگاه CNC   | دستگاه ابزار پروفیل زن | صنایع سنگ افشاری | www.afsharistone.ir
مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه  
 

توصیف دستگاه شکل دهی سنگ

دستگاه پروفیل CNC Stone دستگاهی است که برای کپی کردن سنگ مرمر و گرانیت استفاده می شود. کار با دستگاه ساده و آسان است ، ابتدا باید اندازه مصالح سنگی را بررسی کرده و سپس آن را روی میز دستگاه ثابت کنید. صنایع سنگ افشاری دارای سه شعبه در زمینه انواع سنگ و محصولات سنگی دارا می باشد که کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه ابزار پروفیل زن را ارائه میدهد.
afsharistone.ir
 
دوم اینکه می توانید کد CAD را روی کامپیوتر تنظیم کنید ، باید نقاشی را با توجه به اندازه سنگ و اندازه نهایی که قصد دارید به آن پروفایل دهید ، بسازید. اگر دستگاه از نوع معمولی دستگاه پروفایل سنگ بدون عملکرد cnc است ، فقط قالبهای پروفیل را در کنار دستگاه قرار دهید. پس از این مرحله ، کاری که باید انجام دهیم تنظیم تیغه است ، باید تیغه سمت چپ را در سمت راست و بالا و پایین تنظیم کنیم.
 
در مقایسه با دستگاه پروفایل سنتی که توسط PLC کنترل می شود ، این دستگاه دارای مزایای زیر است.
بدون نیاز به ساخت یک مدل با دست ، مستقیماً از طریق سیستم CNC دو بعدی برای تکمیل پروفایل سنگ ها به شکل های مختلف خط سنگ
این دستگاه از دقت پردازش و بهره وری بالاتری نسبت به دستگاه پروفایل سنتی برخوردار است.
 
دستگاه ابزار پروفیل زن   
 

فناوری CNC عصر جدید ساخت سنگ را به ارمغان می آورد

فناوری کنترل عددی رایانه ای (CNC) نقش برجسته ای در طراحی و ساخت سنگ داشته است و مزایای بی شماری را برای کسانی که از قابلیت های آن استفاده می کنند ، ارائه می دهد. با استفاده از رایانه هایی که ماشین ها را کنترل می کنند ، سازندگان سنگ خلاقیت های الهام بخش پیچیده ای را با دقت دقیق تولید می کنند.
صنایع سنگ افشاری دارای سه شعبه در زمینه انواع سنگ و محصولات سنگی دارا می باشد که کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه ابزار پروفیل زن را ارائه میدهد.
afsharistone.ir 
 
که دستیابی به آنها غیرممکن یا بسیار پرهزینه بود. در نتیجه ، معماران و طراحان محدودیت های خلاقانه خود را گسترش داده و مزایای زیادی را تجربه می کنند ، از جمله:
افزایش آزادی طراحی
کنترل مفهوم طراحی از توسعه تا ساخت
کنترل کیفیت
دقت شکل دهی سنگ و تناسب و پایان نهایی

با وجود مزایای CNC ، بسیاری از متخصصان طراحی تصورات نادرستی در مورد این فرآیند دارند...

مهمترین تصور غلط این است که CNC فقط برای اسلب گرانیت استفاده می شود. غالباً تصور اینکه یک ماشین کنترل شده توسط کامپیوتر یک سنگ بزرگ را در دست بگیرد و نتیجه ای از یک مجسمه ساز با آموزش عالی با اسکنه در دست داشته باشد ، دشوار است. برعکس ، دستگاه های CNC بسته به نوع دستگاهی که سازنده انتخاب می کند ، می توانند اسلب و سنگ مکعب را در هر اندازه با سهولت بپذیرند. همه سازندگان با قابلیت CNC ظرفیت دستگاه را برای تولید اشکال مکعبی ندارند. صنایع سنگ افشاری دارای سه شعبه در زمینه انواع سنگ و محصولات سنگی دارد که کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه ابزار پروفیل زن را ارائه میدهد.

تصور غلط دیگر این است که فرآیند CNC از نظر بودجه دوستانه نیست. اگرچه فناوری CNC پیشرفته است ، اما مقرون به صرفه نیست. از نظر تاریخی ، اجزای سنگی با پروفیل بزرگ و اشکال شکل مکعبی آزاد برای تولید بسیار کار می کردند. طرح های امروزی ، در بیشتر موارد ، به عنوان یک پروژه دیجیتالی در یکی از بسته های نرم افزاری CAD یا ابزار طراحی دیجیتال آغاز می شود.
 
 
صنعت سنگ در ایران  

با استفاده از این قالب "مدل اصلی" ، سازنده متوجه هزینه های کمتر می شود زیرا بسیاری از کارهای پیش نویس مورد نیاز برای روش دستی قدیمی حذف شده است. علاوه بر این ، CNC به یک تحمل بسیار خوب دست می یابد و نیاز به چندین فرآیند یا پیگیری را کاهش می دهد. زمان ساخت و زمان تولید کاهش می یابد و طرح های سفارشی با بودجه راحت تر انجام می شود.

طراحان با درک مزایای CNC برای پروژه ها ، فناوری را برای بسیاری از پروژه های برجسته در سراسر کشور انتخاب می کنند...

از شرق تا ساحل غربی ، این پروژه ها نمونه هایی از سنگ تراشی پیچیده را نشان می دهند که با دقت شکل گرفته اند.  صنایع سنگ افشاری دارای سه شعبه در زمینه انواع سنگ و محصولات سنگی دارد که کلیه خدمات با دستگاه ( cnc ) ، واتر جت و دستگاه ابزار پروفیل زن را ارائه میدهد.
afsharistone.ir

CNC پروژه پیچیده پیچیده را ساده می کند

فناوری CNC نقش اساسی در طراحی مجدد یک نقطه عطف کلیدی در منطقه مرکزی شهر فیلادلفیا ایفا کرد. پیرسالن Dilworth Plaza ظاهر جدیدی به خود گرفت - تقریباً 100000 فوت مربع از سنگ تراشی زیبا ، نازک تراشیده و ساخته شده است.
 
برای راهنمایی و آگاهی بیشتر از مواد وتولیدات صنایع سنگ افشاری با شماره 09188439204تماس بگیرید.
 
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر