دستگاه cnc حکاکی روی سنگ چگونه است و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه cnc حکاکی روی سنگ چگونه است و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه cnc حکاکی روی سنگ چگونه است و چه کاربردهایی دارد؟

مرکز دستگاه CNC به دلیل کارایی و دقت بسیار بالا هنگام تولید قطعات در مقادیر زیاد شناخته شده است. این ماشین که به عنوان یک ابزار ماشین نیز شناخته می شود ، در بخشهای صنعتی در زمینه های تشییع جنازه ، دکوراسیون ، جاده ها ، بتن معماری ، ساخت و ساز و غیره به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.
1400/5/6
0 نظر

cnc   | www.afsharistone.ir  | صنایع سنگ افشاری
مدت زمان مطالعه : 8دقیقه  
 

دستگاه cnc حکاکی روی سنگ چگونه است و چه کاربردهایی دارد؟

مرکز دستگاه CNC به دلیل کارایی و دقت بسیار بالا هنگام تولید قطعات در مقادیر زیاد شناخته شده است. این ماشین که به عنوان یک ابزار ماشین نیز شناخته می شود ، در بخشهای صنعتی در زمینه های تشییع جنازه ، دکوراسیون ، جاده ها ، بتن معماری ، ساخت و ساز و غیره به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این توانایی ماشینکاری انواع محصولات و مواد نهایی را دارد.
 
می توان آن را با ابزارهای مختلف سفارشی کرد (AR-3 head با 3 بخش نوسانی ، MODULO: دنده زاویه ای 3 عملکرده با تغییر ابزار خودکار ، ...) ، تا با هر پروژه سازگار شود.
صنایع سنگ افشاری کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه پروفیل زن را ارائه میدهد.
 

انواع مراکز ماشینکاری CNC

1.افقی

در میان این مراکز ماشینکاری CNC ، محبوب ترین مدل افقی است. این مدل مخصوصاً برای ماشین کاری قطعات بزرگ مناسب است.
با مرکز ماشینکاری افقی CNC ، سیستم تخلیه تراشه بسیار ساده تر از مدل های دیگر است بدون خطر همپوشانی قابل توجهی.
 

2.عمودی

این محصول ثبات بیشتری برای محصولات نهایی سنگین و تحمیل کننده دارد و می تواند در زیر خانواده ها طبقه بندی شود:  

  • 5 محور 
  • آونگ 3 و 4 محورهای جدول ثابت
  • آونگ 3 و 4 محور با میز متحرک

محورهای X ، Y و Z محورهایی برای ترجمه قطعه هستند ، محورهای اضافی آن را با توجه به انتهای اسپیندل کج می کنند. مرکز ماشینکاری 5 محوره می تواند تقریباً هر سطحی را با سرعت برش مطلوب ماشین کاری کند. 
 صنایع سنگ افشاری کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه پروفیل زن را ارائه میدهد.
  

3.با دوک چرخان

می تواند به 2 ، 3 یا حتی چند جهت متمایل شود و می تواند چندین کار را به طور همزمان انجام دهد. اسپیندل توسط یک دروازه سفت و سخت پشتیبانی می شود که اجازه می دهد حرکات مطابق با اطلاعات برنامه ریزی شده توسط اپراتور انجام شود.
 

4.مرکز ماشینکاری با کنترل عددی

این قادر به کار کردن اشکال پیچیده بدون نیاز به حرکت قطعه ای است که روی آن کار می شود ، که برای دادن حداکثر عملکرد و خودمختاری واقعی ایده آل است. در بسیاری از موارد ، این دستگاه دارای یک یا چند مجله است که ابزارهای مختلف در آن ذخیره می شود و یک سیستم اتوماتیک برای بارگیری و تخلیه آنها دارد. هدها برای تغییر ابزارها با توجه به تعریف دیجیتالی محصول ، برنامه ریزی و تنظیم می شوند.
صنایع سنگ افشاری کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه ابزار پروفیل زن را ارائه میدهد.
  

این دستگاه (cnc) های کنترل عددی بیشترین استفاده را دارند:

  • در فرز
  • در محل
  • reaming
  • حفاری
  • سطح
  • اتمام سه بعدی
  • نخ

T’CAD T’CAM: یک نرم افزار قدرتمند طراحی و ماشین کاری 

ابزارآلات ما با نرم افزار CAD / CAM (طراحی و ساخت رایانه ای) T'CAD T'CAM سه بعدی ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در بازار ، ارائه می شود و نوآوری هایی که در اختیار دارد ، مختص تبدیل سخت افزار است. مواد.
این راه حل هم برای مبتدیان از طریق جادوگر ، که اطلاعاتی در مورد نحوه کار را فراهم می کند و هم برای اپراتورهای باتجربه ، هدف قرار گرفته است. این سیستم امکان تجسم قطعات در 3 بعد و برنامه ریزی عملیات ماشینکاری و پرداخت از ساده ترین تا پیچیده ترین را ارائه می دهد.
صنایع سنگ افشار ی کلیه خدمات با دستگاه ( cnc) ، واتر جت و دستگاه پروفیل زن را ارائه میدهد.
 
 
برخی از دستگاه ها با چرخش ، فرز و حفاری امکان تبدیل قطعات فلزی را فراهم می کنند. برخی دیگر از تکنیک های خاص ماشینکاری مانند ریخته گری قطعات غیر فلزی استفاده می کنند. 
 
واژگان مرتبط: دانش فنی ، تخصص ، مواد کامپوزیت ، تراش CN ، تعویض کننده ، راهنما ، پلاستیک ، استحکام ، Dmg موری ، فرز ، بستن ، هوا فضا ، رباتیک ، فاو ، ماشین تراش کنترل عددی .. ، پلاستیک ، ساخت قطعات ، اتوماسیون ، صنعتی تجهیزات ، پیمانکاری فرعی ، مهندسی تولید ، تیتانیوم ، افزودنی ، افقی ، برجک ، ماشینکاری دقیق ، اتوماسیون ، حذف ، خشن سازی ، هوانوردی ، تصفیه سطح ، فرز ، ماشینکاری CNC ، رفع اشکال ، تولید انبوه ، روغنکاری ، نمونه سازی ، ریخته گری ، جوشکاری ، جوشکاری ، برش ابزار ، نخ ، فرسایش ، سرعت بالا ، عمودی ، سرعت چرخش ، مکانیک عمومی ، چاک ، سری کوچک ، ماشین سنگزنی ، ماشین آلات CNC ، معمولی ، تراشه ، تراش ، چرخش ، چرخش ، مکانیک دقیق ، فرز ، مصالح ساختمانی.
 
صنایع سنگ افشاری کلیه خدمات با دستگاه (cnc) ، واتر جت و دستگاه پروفیل زن را ارائه میدهد.
afsharistone.ir 

برای راهنمایی و آگاهی بیشتر از مواد وتولیدات صنایع سنگ افشاری با شماره 09188439204 تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر