💥قیمت سنگ پله کرم رنگ 09121030828

💥قیمت سنگ پله کرم رنگ 09121030828

مرمریت ها نوعی سنگ آهکی هستند که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این سنگ ها در تم های رنگی سفید، کرم روشن تا تیره و حتی مشکی وجود دارند.
1402/5/8
0 نظر

قیمت سنگ پله کرم رنگ

سنگ پله مرمریت کرم روشن

مرمریت ها نوعی سنگ آهکی هستند که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این سنگ ها در تم های رنگی سفید، کرم روشن تا تیره و حتی مشکی وجود دارند. انتخاب سنگ پله با دوام و مستحکم یک امر ضروری است، معمولا سرویس پله محلی پر رفت و آمد است و باید علاوه بر ظاهر زیبا، مقاومت سایشی قابل قبولی نیز داشته باشد.

سنگ پله کرم

معمولا برای کف پله، سنگ ها را با ضخامت 2.7 تا 3 سانت فرآوری می کنند تا با گذر زمان از بین نرود. رنگ کرم یک رنگ خنثی محسوب می شود و می توان آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کرد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

بعضی از معروف ترین سنگ های پله مرمریت روشن موجود در بازار عبارتند از:

سنگ پله مرمریت اداوی کرم روشن

پله مرمریت آباده معدن رضایی و معدن ایرجی

سنگ پله مرمریت خوی

پله مرمریت پرطاووسی یزد و ارسنجان

سنگ پله مرمریت هرسین با تم رنگی سفید

بیشتر بخوانید: سنگ کرم دهبید 

ویژگی های سنگ های مرمریت کرم روشن

سنگ های مرمریت، علاوه بر زیبایی و استحکام بالا، قیمت مناسبی نیز دارند. البته سنگ مرمریت هرسین زمینه ای سفید، براق و یکدست دارد و در دسته سنگ های گران قیمت بازار قرار دارد. از ویژگی های مشترک سنگ های مرمریت می توان به این موارد اشاره کرد:

جذب آب این سنگ ها بسیار ناچیز است و نسبت به رطوبت مقاوم هستند. برخی از سنگ ها در اثر رطوبت و شست و شو، با گذشت زمان دچار ترک خوردگی می شوند.

ساب پذیری فوق العاده و سطح براق و درخشان مرمریت های کرم روشن، نور را به خوبی از سطح خود منعکس می کند. این سنگ ها ماندگاری بالایی دارند و اگر کیفیت فرآوری خوبی داشته باشند، سالیان سال ظاهر زیبای خود را حفظ خواهند نمود.

 این سنگ ها، علاوه بر زیبایی و رنگ روشن در کنار استحکام بسیار خوب، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. مرمریت هرسین و بعد از آن مرمریت خوی در دسته ی بالا، قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند و دلیل آن هم زیبایی منحصر به فرد و مقاومت بسیار بالای این سنگ ها است.

به دلیل تراکم بسیار بالا و عدم تخلخل در بافت این سنگ ها، مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالایی دارند. مقاومت این سنگ ها نسبت به ضربه نیز بسیار بالا است و بهترین گزینه برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد می باشد.

آدرس اینستاگرام ما: afsharistone@

پله مرمریت

سنگ پله سنگ هرسین 

این سنگ از مرمریت های پرکاربرد از استان کرمانشاه است. مزایای سنگ عبارتند از

قیمت آن نسبتا مناسب است

رنگ یکنواخت کرم دارد و بازی رنگ ان بسیار کم است

سطح ساب خورده و نسبتا براقی دارد

شست و شوی ان بسیار آسان می باشد

پله کرم

سنگ لاشتر 

این سنگ از محصولات اصفهان است. رنگ این سنگ مشکی با رگه های سفید است که در مدل های تیشه ای و … تولید می شود و شباهت هایی با سنگ مرمریت مشکی نجف آباد دارد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

از ویژگی های این سنگ می توان چند مورد را برشمرد:

جذب آب بسیار پایینی دارند

قیمت بالاتری نسبت به سنگ های ذکر شده دارد

رنگ آن کاملا منحصر بفرد است

بیشتر بخوانید: سنگ کرم آباده

سنگ پله صلصالی 

این سنگ نیز شباهت زیادی با مرمریت اداوی دارد و تفاوت آن در رنگ های سنگ است. این سنگ ها در رنگ های کرم، سفید و یاسی بر اساس سورت تقسیم می شود و از معادن اصفهان استخراج می شود.

جذب آب نسبتا بالایی دارد

قیمت آن پایین است

استحکام و مقاومت فشاری و سایشی آن مناسب است

سنگ پله طرح داراجرای سرویس پله ساختمان های لوکس

سنگ های پله معمولا با عرض 35 برش می خورد و طول آنها معمولا 100 سانت تا 125 سانت می باشد. اندازه ی ارتفاع زیر پله نیز معمولا 15 سانت است. طراحی و نحوه ی اجرای سرویس پله ساختمان، معمولا توسط طراحان یا سلیقه ی سازندگان انجام می گیرد. امروزه در اکثر ساختمان ها، از این سنگ ها به عنوان کف پله استفاده می کنند و برای زیر پله، مرمریت های مشکی انتخاب می شود. این تضاد رنگی، سبب می شود سرویس پله را جذاب می کند و زیبایی سنگ ها بیشتر به چشم می آید.

برای اجرای بدنه راه پله نیز سنگ های مشکی با سنگ هایی از جنس کف پله با عرض های مختلف استفاده می شود. بعضی از معروف ترین سنگ های مشکی که به عنوان زیر پله و بدنه دیوار پله استفاده می شوند، سنگ مرمریت لاشتر، مرمریت دهبید مشکی و یا سنگ مرمریت گلدن بلک هستند.

در بعضی از ساختمان های لوکس و مجلل، در سرویس پله های از سنگ های لوکس طرح دار شده است. این گونه طرح ها را از روی سنگ های اسلب خاص مثل سنگ اسلب سایمون یا اسلب چینی فیوژن که طرح سنگ در راستای طول سنگ است، برش می زنند.

بیشتر بخوانید: سنگ پله کرم

پارامتر های مهم در انتخاب سنگ پله

قیمت سنگ 

قیمت سنگ فاکتور بسیار مهمی است و سنگ های مرمریت و پس از آن سنگ های گرانیت را از نظر قیمت می توان برگزید.

عمر و کیفیت سنگ 

مهم ترین نکته در انتخاب سنگ پله استفاده از سنگ مرغوب است، تا پس از مدتی دچار خش افتادگی یا شکستگی نشود. در واقع با گذشت زمان نباید از زیبایی سنگ کاسته شود؛ هر چند برای داخل منزل این فاکتور زیاد مشکل ساز نخواهد بود، سنگ گرانیت و مرمر بالاترین عمر را در بین سنگ های مختلف دارند.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

ظاهر و زیبایی سنگ 

زیبایی سنگ برای مصرف کننده مهم است که در بین سنگ های مختلف، سنگ های مرمر و مرمریت از تنوع و زیبایی بالایی برخوردار هستند.

سنگ کرم

تفاوت سنگ مرمر و مرمریت

سنگ مرمر قابلیت عبور نور را از خود دارد و از دگرگونی سنگ تراورتن بوجود آمده. این سنگ نرم تر از مرمریت است و به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارد. مرمر سنگ ظریف و شکننده ای است و معمولا در ابعاد اسلب و در اماکن مذهبی و ساختمان های تجاری و مسکونی لوکس بکار برده می شود.

بیشتر بخوانید: سنگ کرم نهبندان

برخلاف مرمریت ها، سنگ مرمر به فراوانی یافت نمی شود. ساب پذیری خیلی خوبی دارد و در رنگ های متنوعی وجود دارد. قیمت سنگ مرمر نسبت به مرمریت بیشتر است و جزء سنگ های گران قیمت دنیا به حساب می آید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر