جدیدترین مدل سنگ روی کابینت 09121030828 - سنگ افشاری

جدیدترین مدل سنگ روی کابینت 09121030828 - سنگ افشاری

سنگ کابینت از موارد مهم و کاربردی در هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با قسمت‌های دیگر مانند کف و دیوار می باشد.
1402/1/29
0 نظر

جدیدترین مدل سنگ روی کابینت

سنگ کابینت از موارد مهم و کاربردی در هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با قسمت‌های دیگر مانند کف و دیوار می باشد. به همین دلیل انواع سنگ کابینت در طرح و رنگ‌های مختلف با ویژگی‌های کاربردی متنوع برای نصب در محلی مناسب در آشپزخانه طراحی و تولید می شود و هر روز شاهد ارائه طرح های جدید در این صنعت هستیم.

سنگ روی کابینت مورد استفاده زیادی دارد که از جمله می توان به تهیه مواد غذایی، قرار دادن لوازم تزینی اشاره نمود، بنابراین مقاومت و استحکام انواع سنگ کابینت در کنار زیبایی و خاص بودن آن از مهمترین مواردی است که باید در انتخاب یک سنگ مناسب در نظر گرفته شود.

جدیدترین مدل سنگ روی کابینت

نقش سنگ کابینت در دکوراسیون آشپزخانه

سنگ کابینت و اپن در آشپزخانه در صورت هماهنگی با دیگر قسمت‌های آشپزخانه مثل کف پوش و دیوارپوش جلوه خاصی به آشپزخانه می‌بخشد. در بیشتر مواقع از نصب سنگ کابینت بر روی کانتر و یک بخش مرکزی در آشپزخانه استفاده می شود.

استفاده از سنگ اپن و رویه کابینت از جنس سنگ به انعکاس نور در فضای آشپزخانه و بزرگ و وسیع نشان دادن محیط موثر می باشد. در حالت کلی از ایده هماهنگی سنگ بین کابینت و سنگ روی کابینت با کف پوش برای خاص و منظم نشان دادن محیط آشپزخانه استفاده می‌شود. 

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

معرفی انواع سنگ کابینت

سنگ کابینت مرمر

انتخاب سنگ مرمر برای رویه کابینت برای لوکس و خاص نشان دادن فضای آشپزخانه بسیار مناسب است. سنگ کابینت مرمر به دلیل سطح صیقلی، صاف و درخشان بودن، به شرط این که تمیز نگهداشته شود، همیشه درخشان و خاص می ماند.

سنگ مرمر از مقاومت بالایی برخورداراست؛ اما باید از کشیدن اجسام تیز بر سطح آن جلوگیر شود. ریختن مواد شوینده باعث ایجاد انفعالات شیمیایی بر سطح سنگ مرمر خواهد شد، در نتیجه می توان گفت در استفاده از سنگ کابینت مرمر نیاز به دقت بعضی مسائل ضروری است.

بیشتر بخوانید: طرح سنگ روی کابینت

سنگ مرمر سفید که از نمونه‌های گرانقیمت سنگ کابینت است. رنگ سفید صدفی برای بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه و بخشیدن یک سبک مدرن و کلاسیک در فضای آن تاثیر بسزایی دارد. برای پاک کردن سطح سنگ مرمر از مواد اسیدی استفاده نکنید، این مواد موجب خورندگی سطح سنگ کابینت خواهد شد.

آدرس اینستاگرام ما: afsharistone@

سنگ کابینت گرانیت

سنگ گرانیت از خانواده‌ی سنگ‌های پر تحمل آذرین است و مقاومت بالا در کنار رنگ‌های خاص آن از دلایل اصلی انتخاب این نوع سنگ برای نصب بر روی کابینت آشپزخانه های کوچک و بزرگ می باشد. طیف رنگ‌های صورتی، قرمز، قهوه ای، آبی، سیاه و سبز تحت تاثیر کانی‌هایی مثل میکا، کوارتز، آمفیبول و فلدسپار در ساختار این سنگ است.

سنگ روی کابینت

مقاومت در برابر نفوذ آب، فرسایش، ضربه، سختی و دوام بالا، تنوع رنگ و عمر طولانی در کنار قابلیت صیقل پذیری این سنگ مجموعه‌ای از خصوصیات موثر و مناسب برای نصب سنگ کابینت با این جنس بوجود آورده است. این سنگ برای تزیین و مقاوم سازی رویه کابینت ام دی اف و انواع کابینت بدون دستگیره و دیگر نوع کابینت مناسب است. 

بیشتر بخوانید: بهترین سنگ روی کابینت

علاوه بر این موارد، نفوذ ناپذیری سنگ گرانیت در برابر مواد شیمایی، حرارت و تجمع آلودگی و انواع جلبک و قارچ باعث شده برای نصب در فضای آشپزخانه و قرار گرفتن در معرض مواد شیمایی شوینده، حرارت و رطوبت انتخاب بسیار مناسبی باشد.

سطح انواع سنگ کابینت از جنس گرانیت به راحتی با یک دستمال آغشته به مواد شوینده پاک می شود و این مزیبت بزرگ بر اهمیت نصب سنگ گرانیت بر روی کانتر آشپزخانه افزوده است.

سنگ کابینت کورین

سنگ کورین از سنگ‌های مصنوعی دارای نمونه‌های خاص و تنوع رنگ بالا به عنوان سنگ کابینت و اپن است. از این نمونه برای مقاوم سازی رویه؛ پس از نصب کابینت ام دی اف و موارد مشابه می توان استفاده کرد.

ویژگی‌هایی مثل آنتی باکتریال بودن، مقاومت در برابر انواع لکه‌ها، تمیز کردن راحت سطح سنگ کابینت کورین و در نهایت مقاوم در برابر نفوذ آلودگی و رطوبت، این سنگ را در دسته انواع مناسب سنگ کابینت آشپزخانه قرار داده است.

در مقابل مزیت‌های بیان شده باید گفت سنگ کورین در مقابل ضربه و کشیدن اجسام سخت بر سطح آن و حرارت مقاومت کمی دارد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

سنگ کابینت کوارتز

سنگ کوارتز قابلیت‌های کاربردی فراوان دارد از جمله مقاومت بالا در برابر ضربه، فرسایش، خش ناشی از برخورد اجسام تیز، حرارت منتقل شده از قرار گرفتن ظروف داغ بر روی آن و آنتی باکتریال بودن که می تواند از دلایل اصلی انتخاب این سنگ به عنوان سنگ کابینت باشد.

بیشتر بخوانید: انواع سنگ روی کابینت

سنگ کوارتز رنگ بندی متنوع و زیادی نسبت به سنگ مرمر و گرانیت دارد و همین طور تمیز کردن راحت و آسان سطح سنگ کوارتز بر اهمیت نصب این سنگ کابینت می افزارید.

از معایب نصب سنگ کوارتز بر روی کابینت می‌توان به رنگ پریدگی و از دست دادن شفافیت آن در معرض نور خورشید و عدم امکان تعمیر شکستگی ناشی از ضربه‌های سخت بر روی آن اشاره نمود.

مزیت‌های کاربردی نصب سنگ روی کابینت

سنگ‌های طبیعی نظیر سنگ مرمر و گرانیت، سنگ مصنوعی نظیر کورین و سنگ مهندسی شده نظیر کوارتز یا دکتون برای کابینت، پیشخوان و کانتر انتخاب های مناسب و منحصر به فردی هستند. همانطور که اشاره شد مقاومت بالای انواع سنگ در برابر آلودگی، رطوبت، حرارت و در نهایت ضربه از دلایل اصلی انتخاب این جنس برای کابینت است.

رنگ‌های متنوع و انعکاس نور و امکان هماهنگی سنگ روی کابینت با دیگر بخش‌های آشپزخانه را می توان از دیگر مزیت‌های کاربردی نصب انوع سنگ کابینت برشمرد. برای افرادی که به دنبال یک تغییر دکوراسیون خاص در آشپزخانه‌های مدرن امروزی هستند، نصب سنگ بر روی کابینت یک پیشنهاد خلاقانه خواهد بود. 

سنگ کابینت

رنگ‌های مناسب برای سنگ کابینت

رنگ مناسب برای انتخاب انواع سنگ کابینت بنا به طیف رنگ‌های به کار رفته در کابینت آشپزخانه و دیگر قسمت‌ها انتخاب می شود. 

سنگ گرانیت گلدن پیلسن برای افراد علاقمند به دکوراسیون کلاسیک در فضای آشپزخانه بسیار مناسب است. تلفیق آن با رنگ کابینت سفید یک چشم انداز جذاب و خاص را خواهد ساخت.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

کابینت سفید با انتخاب سنگ مرمر برای سنگ کابینت در رنگ‌های سفید و مشکی زیبایی فضای آشپزخانه را تضمین می کند.

استفاده از رنگ طوسی و طیف خاکستری انواع سنگ گرانیت بر روی کابینت سفید نیز یک انتخاب خاص و هوشمندانه است.

برای داشتن یک محیط کلاسیک و مدرن در آشپزخانه می توان از تلفیق رنگ‌های متضاد با کابینت برای نصب سنگ کابینت استفاده کرد. نصب سنگ گرانیت مشکی بر کابینت سفید یا مرمر سفید بر سطح کابینت تیره یک ترکیب کاربردی برای ساخت این نمونه کلاسیک است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر