سنگ اپن گرانیتی ☎️ 09121030828 - سنگ افشاری

سنگ اپن گرانیتی ☎️ 09121030828 - سنگ افشاری

سنگ کابینت گرانیت از محبوب ترین انواع سنگ کابینت در جهان به شمار می آید. سنگ کابینت گرانیت ویژگی های بی نظیری از قبیل زیبایی و استحکام، تمیز کردن آسان و مهمتر از همه مقاومت بالا در برابر گرما و خراش دارا می باشد.
1401/7/16
0 نظر

سنگ اپن گرانیتی

سنگ کابینت گرانیت از محبوب ترین انواع سنگ کابینت در جهان به شمار می آید. سنگ کابینت گرانیت ویژگی های بی نظیری از قبیل زیبایی و استحکام، تمیز کردن آسان و مهمتر از همه مقاومت بالا در برابر گرما و خراش دارا می باشد. سنگ گرانیت از مقاومت بسیار خوبی در برابر وزن زیاد، حرارت بالا، خوردگی و سایش برخوردار است.

سنگ اپن گرانیتی

از جمله ویژگی های مثبت دیگری که در سنگ گرانیت وجود دارد می توان به رنگ ثابت و نگهداری آسان این محصول اشاره کرد. سنگ گرانیت به دلیل داشتن رنگ طبیعی و نزدیکی سطح سختی آن به الماس برای صفحه کابینت آشپزخانه، سنگ اپن و جزیره بسیار مناسب می باشد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

تنوع زیاد در طرح و رنگ سنگ گرانیت انتخاب را برای مشتری آسان می کند و بهتر است بدانید که سنگ های گرانیتی برای انواع دکوراسیون آشپزخانه از مدرن گرفته تا سنتی و کلاسیک مناسب است. با انتخاب سنگ کابینت گرانیتی در صورت مراقبت صحیح، زیبایی و درخشندگی آن برای آشپزخانه شما تا سال های سال باقی خواهد ماند.

برای تکمیل و یا بازسازی منزلتان، سنگ گرانیت کابینت می تواند یکی از گزینه های برتر باشد گرانیت دارای طیف وسیعی از رنگ ها، رگه ها و الگوهای طبیعت است که نظر هر صاحب سلیقه ای را جلب می کند. در این نوشته به معرفی 8 نوع سنگ گرانیتی مناسب برای اوپن می پردازیم.

1. سنگ کابینت گرانیتی سفید با رگه های تیره

سنگ کابینت گرانیت سفید از انواع سنگ گرانیت کابینت با رگه های تیره با کابینت روکش چوب قهوه ای در تضاد می باشد و کنتراست بین آنها باعث جذابیت و زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه خواهد شد. از سنگ گرانیت برای کانتر جزیره نیز استفاده می شود که ترکیب آن با جزیره عالی به نظر می رسد. همچنین نورپردازی خوب آشپزخانه و جزیره بر درخشش و جلوه ی این کانتر گرانیتی لوکس خواهد افزود.

بیشتر بخوانید: سنگ روی کابینت

2. کابینت با صفحه کابینت گرانیتی سیاه

ترکیب سنگ گرانیتی سیاه با کابینت آشپزخانه سنتی سفید و قهوه ای برای هر شخص با سلیقه ای خیره کننده است و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. طراح این آشپزخانه با قرار دادن صندلی های بار خاکستری در زیر جزیره می تواند تضاد و کنتراست جذابی با کانتر گرانیتی سیاه ایجاد کند.

3. سنگ گرانیتی آبی روی کابینت

سنگ گرانیتی آبی، ظاهری دراماتیک و مستحکم دارد و با وجود رگه های روشن و تیره بسیار چشمگیر جلوه می کند. این نمونه از سنگ گرانیتی برای پروژه داخلی و خارجی از جمله صفحه کابینت و اپن جزیره و محوطه سازی در مناطق با آب و هوای متغیر و همچنین قسمت های دیگر خانه مانند دیوارپوش و کفپوش نیز به خوبی مورد استفاده می باشد.

با انتخاب سنگ گرانیتی آبی بر روی سطح کابینت های قهوه ای، یک انتخاب زیبا برای خلق فضای کلاسیک بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود.

سنگ اپن

 4. سنگ گرانیتی مناسب برای آشپزخانه معاصر

رنگ های خنثی مانند سفید، تم غالب آشپزخانه های معاصر را تشکیل می دهند، می تون ترکیب کانتر گرانیتی سفید با رگه های روشن را برای یک جزیره معاصر انتخاب نمود. استفاده از گیاهان سبز در طراحی اطراف جزیره می تواند ایده پسندیده ای باشد چون علاوه بر تلطیف هوا، احساس آرامش و شادابی را نیز به افراد خانه القاء می کند.

بیشتر بخوانید: سنگ اپن آشپزخانه

5. سنگ کابینت گرانیتی با رگه های طلایی

ایده منحصر کابینت های چوبی تیره به خوبی با کانترهای گرانیتی بسیار چشم نواز است و حتی برای فضاهای کوچک هم بسیار خوب و مناسب است. 

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

6. صفحه کابینت گرانیتی با رگه های صورتی

انتخاب سنگ گرانیت برای کانتر کابینت آشپزخانه، جزیره و دیوارپوش می تواند بسیار دلپذیر و چشم نواز باشد. تضاد و کنتراست گرانیت با رگه های صورتی با کابینت های قهوه ای کلاسیک و کفپوش چوبی بی نظیر است. همچنین استفاده از لامپ های ال ای دی و آویزهای سقفی زیبا برای نورپردازی یک آشپزخانه کلاسیک حرفه ای به نظر می رسد. 

7. صفحه کابینت گرانیتی با رگه های سبز

این سنگ گرانیتی با رگه های سبز واقعا زیبا و چشم نواز است و می تواند آشپزخانه ای با طراحی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان بیاورد.

8. صفحه کابینت گرانیتی درخشان

کابینت های سیاه و سفید آشپزخانه با این صفحه کابینت گرانیتی براق ترکیب مناسبی خواهد بود. برای زیبایی بیشتر می توان از انواع کابینت ام دی اف براق در فضای آشپزخانه استفاده نمود. البته می توان از لوستر صنعتی برای قسمت بالای جزیره انتخابی در ساخت یک آشپزخانه مدیترانه ای بهره برد.

بیشتر بخوانید: سنگ کابینت آشپزخانه

آب بندی سنگ گرانیت

آب بندی اپن گرانیت یکی از موارد ضروری هر آشپزخانه است. گرانیت در مقایسه با کوارتز و سایر گزینه ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد. گرانیت نسبتا متخلخل است، با این وجود هیچ  یک از اپن های گرانیت کاملا یکسان نیستند. با انجام یک آزمایش مشخص می شود که آیا سنگ گرانیت آشپزخانه شما به آب بندی نیاز دارند یا خیر. 

برای این کار مقدار کمی آب روی پیشخوان گرانیت خود بریزید و مدت زمان جذب آب توسط گرانیت را بسنجید. می توان گفت زمانی که گرانیت تیره رنگ شود ، آب جذب کرده است است.

اگر پیشخوان بلافاصله آب را جذب می کند باید هر سال چند لایه مهر و موم اضافه کنید و همچنین تمام تلاش خود را برای پاک کردن نشت ها به محض وقوع انجام دهید و اگر حدود پنج دقیقه طول بکشد تا آب را جذب کند، شما هنوز هم به چندین لایه سیلر نیاز دارید، با این وجود می توانید هر سه تا پنج سال این کار را انجام دهید.

سنگ افشاری

قبل از استفاده مجدد از آب بندی، آزمایش آب را انجام دهید تا مطمئن شوید که آب بندی واقعا ضروری است. اگر جذب آب توسط گرانیت  10 دقیقه طول بکشد، به یک لایه مهر و موم نیاز است.

اگر نیم ساعت طول بکشد تا اپن آب را جذب کند یا اگر اپن به سادگی آن را جذب نکند، دیگر نیازی به افزودن سیلر نیست. استفاده مجدد از درزگیر در اپن گرانیت شما در فواصل ذکر شده، باعث می شود که گرانیت به روش دیگری لکه دار یا خراب نمی شود. 

(جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید سنگ روی کابینت با ما در ارتباط باشید 09121030828)

پیشرفت در فناوری های نانو و پلیمرها باعث افزایش مقاومت درزگیرها در آینده می شود و از لکه هایی محافظت می کند که بیش از چندین سال یا حتی بیشتر طول می کشد. به طور کلی ، اپن های گرانیت هر سه سال یا کمتر از آب بندی مجدد بهره مند می شوند.

گرانیت تیره مانند قهوه ای قهوه ای هندی ، مروارید سیاه یا قهوه ای، چگالی کمتری نسبت به گرانیت با رنگ روشن دارد، تراکم بالا باعث می شود که گرانیت کمتر متخلخل باشد و زودتر لک شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر