کانترتاپ چیست؟ خدمات کانترتاپ در سنگ افشاری

کانترتاپ چیست؟ خدمات کانترتاپ در سنگ افشاری

کانترتاپ چیست؟ خدمات کانترتاپ در سنگ افشاری

کانترتاپ آشپزخانه چیست؟ جدیدترین مدلها همراه با نمونه پروژه های سنگ افشاری
مجموعه سنگ افشاری
1400/7/23
0 نظر

کانترتاپ چیست؟ انواع آن کدامند؟

کانترتاپ نام دیگر صفحه کابینت یا صفحه روی کابینت است. امروزه آشپزخانه ها به گونه ایی طراحی می شوند که دارای چندین فضای خالی می باشند اغلب به صورت جزیره و مدرن هستند. همین دلیل در بخش مرکزی یا مرزی آشپزخانه یک کانترتاپ به عنوان میز کاری برای تسهیل انجام امور آشپزخانه ساخته می شود. استفاده های دیگر از کانتر تاپ به عنوان میز برای انجام امور آشپزخانه و یا سرو غذا می باشد بنابراین آشپزخانه یک محیطی است که بسیار از آن استفاده می شود پس برای انتخاب یک کانتر تاپ باید بسیار دقت کرد مخصوصا برای بانوانی که بیشتر وقت خود رادر آشپزخانه و با کار برروی کانتر میگذرانند.
کانترتاپ آشپزخانه 
 به همین دلیل باید در انتخاب یک کانترتاپ زیبا و با کیفیت نهایت دقت را به کار برد. برای تهیه انواع کانترتاپ می توانید به صنایع سنگ افشاری مراجعه و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره 09188439204 در تماس باشید.
  
   متریال کانترتاپ می تواند از چوب، سرامیک، سنگ و ... باشد. استفاده از هر نوع کانترکاپ می تواند بسته به سلیقه افراد و دکوراسیون منزل متفاوت باشد به طور مثال استفاده از کانترکاپ چوبی طرحی کلاسیک و زیبا به آشپزخانه می دهد.
سنگ های مصنوعی کوارتز، پرسلان، کورین و سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و هم چنین چوب و روکش ام دی اف از مهم ترین انواع متریال های کانترتاپ آشپزخانه به شمار می آیند. هر کدام از این متریال ها دارای ویژگیها، مزایا و معایب مختلفی می باشند که بایستی قبل از انتخاب مورد بررسی قرار بگیرند
 

انواع کانترتاپ موجود در بازار چیست؟

 

کانترکاپ گرانیتی:

گرانیت یکی از سنگ های طبیعی است و دارای زیبایی منحصر به فردی است.سنگ گرانیت از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و نگهداری و رسیدگی ب ه این آن در مقایسه با سنگ های طبیعی بسیار کمتر است. کانترتاپ های گرانیتی دارای قیمتی بالاتر نسبت به کانتر چوبی و یا سنگ مصنوعی هستند. مزایای کانترتاپ گرانیت مقاومت بالای گرمایی؛طرح و رنگ بندی گوناگون تا 3000 رنگ، بالاترین درجه سختی 2 بعد از الماس می باشد.
کانترتاپ 

کانترکاپ با سنگ مصنوعی(کوارتز) :

کوارتز سنگ مصنوعی است که از مواد طبیعی ساخته شده است  به خاطر همین مواد مصنوعی دست طراحان برای تنوع دادن به این نوع سنگه ها بسیار باز است .و دارای تنوع بسیاری هستند.و قیمت مناسب تری نسبت به سنگهای طبیعی دارند.  

سنگ کابینت و کانترتاپ مرمر:

سنگ مرمر سنگی بسیار زیبا با سطحی و شفاف است. استفاده از آن در آشپزخانه ظاهری زیبا به آن می بخشد. رنگ سفید این سنگ و شفافیت بی نظیر آن، ظاهری پاک و دلپذیر را به نمایش می گذارد. کابینتی که کانتر آن از جنس مرمر است همیشه تمیز به نظر می رسد. اما باید از آن نگهداری کرد.
اگرچه مقاومت سنگ مرمر بسیار بالا می باشد اما باید دقت کنید که اجسام تیز را بر روی آن نکشید. همچنین باید دقت کنید که از تماس مواد اسیدی با سطح مرمری جلوگیری نمایید. زیرا مواد اسیدی موجب خوردگی این سنگ می شود.
کانتر مرمر ظاهری کلاسیک و مدرن دارد. سطحی سفید و تمیز برای انجام امور مربوط به آماده سازی و طبخ غذا را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت سنگ مرمر در مقایسه با سایر سنگ ها بالاتر است.
کانترتاپ چیست؟ 

چرا عده ای از سنگ مرمر استفاده میکنند؟

  •  دلیل گران قیمت بودن آن، به ارزش ملک و آشپزخانه منزل می افزاید
  • زیبایی آن خارق العاده است و روکش بی نظیری آن را مزین کرده است

و چرا عده ای دیگر تمایل به استفاده از سنگ مرمر ندارند؟

 
•بسیار گران قیمت است. به همین خاطر اکثر صاحبان خانه، تنها برای بخشی از صفحه کابینت از سنگ مرمر استفاده می کنند.
•به راحتی لکه دار می شود و نیاز به نگهداری بالا و تمیزی مداوم دارد
 
ما در این نوشته به بررسی انواع سنگ کابینت و کانترتاپ  که به طور معمول برای پوشش کابینت یا کانتر آشپزخانه استفاده می شوند پرداختیم. سنگ های روکابینتی بسته به جنس، کیفیت متریال، ابعاد و اندازه و برند کارخانه سازنده دارای قیمت های مختلفی می باشند.
شاید در بین تمامی سنگ های کابینت، مدل های مرمری در بین زیباترین ها قرار بگیرند. مرمر ظاهری کلاسیک دارد اما همیشه و همه جا به زیبایی خود را نمایش می دهد. برای آنهایی که عاشق آشپزخانه های سفید هستند، مرمر رنج وسیعی از مدل ها را پیش روی شما قرار می دهد. مرمر از گرانیت نرم تر است و خط و خش و لک را براحتی جذب می کند. اما بازهم اندکی از گرانیت گران تر است. بنابراین اگر می توانید از سنگ کابینت خود مراقبت کنید مرمربهترین انتخاب است.در غیر اینصورت گرانیت و کوارتز جایگزین بسیار مناسبی برای شما خواهد بود..
 
شما می توانید همین حالا در خصوص سفارش کانتر تاپ آشپزخانه با کارشناسان مجرب صنایع سنگ افشاری تماس بگیرید. 09188439204) 
کانترتاپ آشپزخانه 
در ادامه تعدادی از پروژه های تکمیل شده را با هم میبینیم
کانتر آشپزخانه 
کانترتاپ چیست؟ کانترتاپ چیه؟
کانتر تاپ چیست 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر