بهترین محل قرار دادن عقیق (سنگ آگات) کجاها هستند؟ - صنایع سنگ افشاری

بهترین محل قرار دادن عقیق (سنگ آگات) کجاها هستند؟ - صنایع سنگ افشاری

بهترین محل قرار دادن عقیق (سنگ آگات) کجاها هستند؟ - صنایع سنگ افشاری

عقیق مانند مزایای سلامتی یا تأثیر آن بر چاکراها ، از نظر مفیدترین مکان در خانه بسیار متنوع است. عقیق می تواند به هر جایی برود که احساس می کنید خانه شما نیاز به پر کردن انرژی دارد. قسمت شرقی خانه منطقه ای برای سلامتی است و برخی از عقیق آبی که در آنجا قرار گرفته اند به نفع کل خانواده است. آتش عقیق یک سنگ قیمتی است که برای تحریک افزایش استقامت جنسی و انرژی بدنی شناخته شده است ، بنابراین اتاق خواب می تواند مکانی برای این نوع عقیق باشد!
صنایع سنگ افشاری
1400/6/5
0 نظر

بهترین محل قرار دادن عقیق (سنگ آگات) کجاها هستند؟

مدت زمان مطاله: 17 دقیقه

عقیق مانند مزایای سلامتی یا تأثیر آن بر چاکراها ، از نظر مفیدترین مکان در خانه بسیار متنوع است.
عقیق می تواند به هر جایی برود که احساس می کنید خانه شما نیاز به پر کردن انرژی دارد. قسمت شرقی خانه منطقه ای برای سلامتی است و برخی از عقیق آبی که در آنجا قرار گرفته اند به نفع کل خانواده است.
 
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، کانتر تاپ، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
 
آتش عقیق یک سنگ قیمتی است که برای تحریک افزایش استقامت جنسی و انرژی بدنی شناخته شده است ، بنابراین اتاق خواب می تواند مکانی برای این نوع عقیق باشد!
برای دانش و حکمت ، عقیق قهوه ای یا زرد طلایی در قسمت شمال شرقی خانه ایده آل خواهد بود.

دلایل استفاده از عقیق

عقیق را می توان به طرق مختلف در طول روز استفاده کرد.
ساده ترین راه این است که یک یا دو سنگ قیمتی در جیب یا کیف خود داشته باشید ، از آنجا می تواند بر فعالیت ها و افکار شما تأثیر بگذارد. اگر به تأثیر آن نیاز دارید ، کافیست عقیق را در دست بگیرید و از آن به عنوان سنگ محک برای قدرت بیشتر استفاده کنید.
به همین سادگی یک تکه جواهر می تواند باشد. هر نوع سنگ عقیق یک سنگ قیمتی بسیار بادوام است و می تواند قطعات زیبا و چشم نوازی مانند حلقه ها ، آویزها ، دستبندها را بسازد.
عقیق را می توان در مورد خانه یا محل کار قرار داد ، فقط به سادگی روی قفسه یا میز کار بگذارید یا بیشتر تزئینی در نمایشگر یا با کریستال های دیگر در یک کاسه استفاده کنید.
 
سنگ تراشی

عقیق و ثروت

عقیق به طور کلی لزوماً به عنوان جواهری برای ثروت نیست-من فکر می کنم سیترین یا آونتورین نمونه های بارزتری هستند.
با این حال ، عقیق دندریتیک به عنوان سنگ فراوانی شناخته می شود. این فراوانی و ثروت را برای همه زمینه های زندگی به ارمغان می آورد. یک بار معمولاً در مزارع اخیراً شخم زده شده قرار داده می شود تا از محصول بهتر محافظت شود.

شکل دیگری از عقیق که با بخت و اقبال در ارتباط است ، Geode است که از وسط نصف شده است تا کریستال های درخشان در معرض نمایش گذاشته شوند ، آنها به عنوان کاسه ثروت شناخته می شوند.

آیا می توانم از عقیق برای مدیتیشن استفاده کنم؟

همه انواع عقیق برای تمرکز و قوای ذهنی مفید هستند ، بنابراین به مدیتیشن بسیار خوب می آیند.
آتش عقیق به ویژه خوب است ، بازی تقریباً هیپنوتیزم کننده رنگ روی سطح سنگ جواهر می تواند ذهن را به مدیتیشن عمیق تر متمرکز کند.
اشکال آبی عقیق با گردابها و نوارهای شکننده بسیار آرامش بخش و آرامش بخش هستند و ذهن را به افکار و حقایق بالاتر ترغیب می کنند.

در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.

من هر روز عقیق می پوشم یا حمل می کنم؟

عقیق یک سنگ قیمتی قدرتمند است اما دارای ارتعاش انرژی بسیار کمی است ، بنابراین پوشیدن آن هر روز مشکلی ایجاد نمی کند.
همه ما نسبت به انرژی کریستالی واکنش متفاوتی نشان می دهیم ، بنابراین آنچه ممکن است برای یک فرد دلگرم کننده باشد برای شخص دیگری چندان دلگرم کننده نیست. کمی با هر یک از سنگهای قیمتی آزمایش کنید ، شاید یک روز در میان آن را بپوشید تا بدن خود را با ارتعاش آن تنظیم کنید.
عقیق ما را برای فروش اینجا ببینید
 
 سنگ عقیق

الهه های عقیق چیست؟

عقیق به چندین الهه متصل است. مهمترین آنها الهه های مادر زمین ، گایا ، الهه یونانی و بونا دیا ، همتای رومی او است.
عقیق همچنین با الهه رومی سپیده دم ، شفق قطبی ، و الهه یونانی شب ، نیکس در ارتباط است.
الهه جالب دیگر با قرابت با عقیق ، الهه ولزی ، سریدوئن است ، که بر خرد ، الهام و تحول معنوی قدرت دارد.

این سنگ قیمتی بادوام و همه کاره برای حیوانات خانگی ایده آل است.
آبی عقیق بر روی حیوانات مضطرب یا عصبی تأثیر آرام بخشی دارد و می تواند حیوانات خانگی پر سر و صدا را ساکت نگه دارد.
از نظر جسمی ، عقیق می تواند به التهاب ، ورم مفاصل و مشکلات گلو کمک کند.

اکسیر عقیق

روزی روزگاری ، پودر عقیق را با آب مخلوط می کردند تا نیش مار را درمان کند! ما از آن زمان راه زیادی را پیموده ایم اما اکسیر عقیق هنوز می تواند معجزه کند.
یک قطعه عقیق ، نسخه های آبی ، دندتریتیک یا خزه را به ویژه موثر قرار دهید ، در یک کاسه آب شیرین (چشمه یا نهر بهتر است ، اما مطمئن شوید که منبع آن سالم است در غیر این صورت آب آشامیدنی مناسب است) و بگذارید خیس بخورد چند ساعت. اگر می توانید ، آن را برای یک شب در خارج از ماه کامل بگذارید.
شما اکنون مقداری اکسیر سنگ قیمتی دارید.
 
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.

برای دسترسی آسان به انرژی ملایم و آرامش بخش ، آن را به یک بطری اسپری اضافه کنید - من تضمین می کنم که چند جرقه در یک روز گرم باعث آرامش و جمع آوری شما در کوتاه ترین زمان می شود.
مقداری در آب حمام خود بریزید ، از آن برای تهیه چای استفاده کنید یا فقط آن را از یخچال خنک بنوشید.
 
 گردنبند عقیق

عقیق و رویاها

شناخته شده است که عقیق به مبارزه با بی خوابی و رویاهای شیرین کمک می کند.
در گذشته ، عقیق های رنگی و نواری زیر بالش یا بالای تخت قرار می گرفتند تا رویاهای متنوع و جالب را الهام بخشند.
اگر در مورد سنگهای قیمتی عقیق خواب می بینید ، نشانه موفقیت آینده در تجارت است و نمادی از قدرت و بلندپروازی است.

کدام سنگهای قیمتی با عقیق سازگار است؟

Agates ، Jaspers و Clear Quartzes به عنوان اعضای یک گروه معدنی یک تیم عالی را تشکیل می دهند.
همانطور که از نامش پیداست عقیق آتش یک سنگ آتش سوزی است و با سنگهای آتش دیگر مانند کارنیان ، عقیق آتش و کهربا به خوبی کار می کند اما با سنگهای قیمتی زمین یا آب مانند مالاکیت و سنگ قمر چندان خوب نیست.
سنگ های قیمتی آتش عقیق
عقیق آبی یک سنگ آب است و عقیق خزه یک جواهر زمینی است ، بنابراین می توانید از آنها در کنار لاپیس لازولی ، لاریمار یا تورمالین سیاه استفاده کنید.

آیا عقیق برای یوگا مفید است؟

مانند مفید بودن آن در مدیتیشن ، قدرت آرامش بخش عقیق و همچنین افزایش قدرت تمرکز آن را به یک سنگ قیمتی خوب برای یوگا تبدیل می کند.
مزایای آن برای درد ماهیچه ها و مفاصل به شما کمک می کند تا از یک جلسه بسیار سخت بهبود یابید.
 
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.

عقیق و محل کار

عقیق اولین سنگ قیمتی نیست که هنگام انتخاب یکی برای محل کار به طور کلی به آن فکر می کنم ، اما برای مسائل خاص آنها مطمئناً می توانند کمک کنند.
به عنوان مثال ، آبی عقیق چاکرای گلو را باز می کند تا به شما کمک کند نظر خود را بیان کنید و ایده های خود را بیان کنید تا در صورت وجود مشکل ، ارتباطات بسیار واضح تری در محل کار ایجاد شود.
اگر شما هر نوع بلوک هنری را تجربه می کنید ، آتش عقیق یک بلور خلاقیت و بیان و همچنین جاه طلبی و موفقیت بالا است ، بنابراین در این شرایط بسیار مفید است.
کشاورزان برای اطمینان از برداشت سالم و قوی عقیق ها را با محصولات خود در زمین قرار می دادند.
 
سنگ آگات

آونگ های عقیق

از یک آونگ سنگ قیمتی می توان برای پاسخ دادن به سوالات بله و خیر برای آشکار کردن حقایق پنهان استفاده کرد.
یک پاندول هر چیزی جامد است مانند یک قطعه فلز ، چوب ، شیشه یا ، مانند مورد ما ، یک سنگ جواهر متصل به یک رشته یا زنجیر.
آونگ را در دست غالب خود نگه دارید و بگذارید سنگ قیمتی آزادانه آویزان شود. از نمایش بلوری خود بپرسید که "بله" چیست. اگر آونگ از چپ به راست ، مورب یا گرد و گرد بچرخد ، آن وقت "بله" است. "نه" را تکرار کنید.
اکنون شما آماده هستید تا هر گونه س pendالی از پاندول خود بپرسید ، فقط استراحت کنید و آماده دریافت ارتباط باشید.
هر سنگ جواهری که احساس راحتی می کنید می تواند به عنوان یک پاندول استفاده شود و حضور آرامش بخش و تمرکز ذهنی عقیق تنها می تواند کمک کننده باشد.

عقیق و EMF

میدان های الکترومغناطیسی دنیای مدرن را پر کرده اند و اگر در وسط جنگل یا در جزیره ای بدون تلفن ، وای فای یا رایانه زندگی نکنید ، نمی توانید از امواج مضر آنها جلوگیری کنید.
سنگهای قیمتی می توانند در برابر این آلودگی مدرن محافظت کنند ، اما من فکر می کنم سنگهای قیمتی بهتری نسبت به عقیق برای انجام این کار وجود دارد - تورمالین سیاه و آمازونیت به ذهن می آید.

نظرات نهایی درباره عقیق

عقیق تاریخچه ای با بشر دارد که به قدیمی ترین تمدن ها باز می گردد. این فرهنگ های قدیمی این سنگ قیمتی را نه تنها به خاطر رنگ های دوست داشتنی و الگوهای پیچیده اش ، بلکه به خاطر قدرت معنوی ملایم و در عین حال قابل توجه آن نیز قدردانی کرده اند.
 
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیقسنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
 
تأثیر سنگ قیمتی بر زندگی ما ، بهزیستی احساسی و جسمی ما و اطرافیان ما امری کاملاً فردی است-هیچ سنگ قیمتی بر همه تأثیر یکسانی نخواهد داشت. ظاهر منحصر به فرد عقیق این پدیده را منعکس می کند زیرا برای یافتن دو سنگ جواهر طبیعی با ظاهر یکسان سخت مجبور خواهید شد.
مقاوم ، جذاب و تاریخی ، عقیق یک افزودنی عالی برای مجموعه کریستال شما خواهد بود.
 
 
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر