معانی ، خواص و قدرت سنگ های آگات (سنگ عقیق) چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

معانی ، خواص و قدرت سنگ های آگات (سنگ عقیق) چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

معانی ، خواص و قدرت سنگ های آگات (سنگ عقیق) چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

عقیق در انواع مختلفی یافت می شود که هر کدام معنای منحصر به فرد خود را دارند و جذابیت عرفانی سنگ های عقیق عمدتاً به این دلیل است که کریستال های بسیار پایداری هستند.
صنایع سنگ افشاری
1400/5/22
0 نظر

معانی ، خواص و قدرت سنگ های آگات (سنگ عقیق) چیست؟

مدت زمان مطالعه: 12 دقیقه

سنگ های عقیق در نوارها یا لایه ها و بخشی از خانواده کلسدونی قرار می گیرند. عقیق محبوب ترین و متنوع ترین کلکدونی است.
به دلیل وجود این تنوع ، عقیق در طول قرن ها ثابت شده است. هم به دلیل شفابخشی بالقوه و ارزش معنوی آن ، هم به اندازه زیبایی متمایز آن.
در صنایع سنگ افشاری کلیه سنگ های قیمتی از جمله سنگ آگات(عقیق)، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن، سنگ کریستال و   انواع دیگر سنگ دیگر موجود می باشد که بعد از استخراج آنها را صیقل داده و آماده مصرف میکنند.

درک مفهوم این سنگ به عنوان سنگ شفابخش با ویژگی های عرفانی همه جانبه به آغاز تاریخ بشر برمی گردد.
سنگها از نظر ظاهری و نگهداری بسیار زیبا هستند و نمونه های صیقلی شده صیقلی اغلب در لمس احساس خنکی می کنند. همچنین به نظر می رسد که آنها در نور می درخشند ، به دلیل وجود ذرات کوچک شبیه کوارتز.

عقیق در انواع مختلفی یافت می شود که هر کدام معنای منحصر به فرد خود را دارند و جذابیت عرفانی سنگ های عقیق عمدتاً به این دلیل است که کریستال های بسیار پایداری هستند. همه آنها سنگ های پایه هستند و ارتباط قدرتمندی با انرژی مادر زمین دارند.
 
 
سنگهای عقیق با قرار دادن قطعات میکروسکوپی کوارتز در نوارها ، از این رو در ظاهر و رنگ آنها ایجاد می شود.
آنها مدتهاست به دلیل توانایی خود در ایجاد تعادل بین سطوح جسمی ، احساسی و ذهنی مورد احترام هستند. وقتی سنگ عقیق مخصوص خود را پیدا می کنید ، می توانید مطمئن باشید که این سنگ کاملاً بی نظیر است.

ترکیب این سنگ پیچیده است ، که کیفیت عرفانی خاص خود را به هر نمونه می افزاید ، و هنگامی که صاحب یکی از آنها شدید ، می توانید با تجسم و خواسته های خود ، آن را با تجلی خواسته های خود شارژ کنید.
نام آن برگرفته از جایی است که برای اولین بار در رودخانه آکاتس در سیسیل یافت شد. انواع عقیق را می توان در سراسر جهان یافت ، و تا به امروز این سنگ محبوب است.
عقیق این قدرت را دارد که انرژی های یین و یانگ را با هم هماهنگ کند ، و نیروهای متضاد را که همه مواد را در جای خود نگه می دارند ، متعادل سازد. همچنین قدرت زیادی را برای استفاده کننده یا حامل به ارمغان می آورد ، اگرچه باید پذیرفت که این سنگ در طول زمان به آرامی کار می کند.
 
در سنگبری افشاری که دارای انبار سنگ در شهرستان ها می باشد سنگ های قیمتی و تزئینی از جمله سنگ آگات، سنگ تراورتن، سنگ مرمریت ، سنگ چینی، و بسیاری از موارد دیگر آماده مصرف میشود.

خواص عقیق

عقیق یکی از خانواده سنگهای کوارتز است که به سیلیکات معروف است.
این سیستم دارای کریستال سه ضلعی است ، درخشندگی مومی دارد و دارای سختی 7 در مقیاس Mohs است ، و آن را به سنگی محکم و محکم تبدیل کرده است.
فرمول شیمیایی آن Si02 است.
عقیق در تمام محیطهای معدنی شکل می گیرد ، اما بیشتر در سنگهای آذرین یافت می شود.
   
سنگ کریستال

خواص متافیزیکی عقیق

خواص و کاربردهای متافیزیکی سنگ عقیق زیاد و متنوع است.
برای زمینگیری و تثبیت میدانهای الکترومغناطیسی انسان و تثبیت هاله بسیار عالی است. همچنین می تواند انرژی ها و ارتعاشات منفی را به موج های مثبت تبدیل کند که به جای مانع از رشد معنوی و عاطفی ما مفید است.

عقیق بخاطر اثرات آرامش بخش و آرامش بخش بر ذهن ، در درجه اول هنگامی که برای مدتی استفاده می شود ، مشهور است.
این می تواند به افزایش وضوح ذهنی و بهبود تمرکز کمک کند ، و سنگ هایی با غلبه رنگ آبی به ویژه در هموارسازی راه به سوی ارتباطات کارآمد و مثبت مفید هستند.

سنگ عقیق همچنین برای کارهای معنوی مفید است زیرا آگاهی ما را بالا می برد و به آگاهی جمعی بشریت و حکمت خیرخواهانه جهان پیوند می زند.
از نظر احساسی این سنگهای قیمتی به ما کمک می کند تا بر تلخی ، عصبانیت و کینه غلبه کنیم.
در صنایع سنگ افشاری کلیه سنگ های قیمتی از جمله سنگ آگات(عقیق)، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن، سنگ ترامیت، سنگ صادراتی و   انواع دیگر سنگ دیگر موجود می باشد که بعد از استخراج آنها را صیقل داده و آماده مصرف میکنند.

انواع عقیق

برخی از رنگهای عقیق آنقدر غنی و متراکم هستند که باعث می شوند سنگ آنها کاملاً مات به نظر برسد. با این وجود ، عقیق به عنوان یک سنگ شفاف تعریف می شود ، با تعداد 
بیشماری خال خالی کوارتز درخشان در انواع مختلف.
به همین ترتیب ، می توانید سنگ های عقیق را با رنگ های دودی در طبیعت پیدا کنید ، گویی بخار عرفانی در خطوط صاف صخره گرفته شده است.
برخی از آنها آنقدر تیره و رنگی محکم هستند که تقریباً به نظر می رسد نور را جذب می کنند ، اما وقتی آن را در دست خود می چرخانید ، با الگوهای شگفت انگیز و جذابی باز می گردند.
 
 
عقیق در طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله سیاه ، زرد ، صورتی ، قرمز ، خاکستری ، سفید و قهوه ای وجود دارد. عقیق طبیعی معمولاً به رنگ قرمز مایل به قهوه ای است.
آبی توری آبی یک آبی کم رنگ زیبا است ، با خطوط سفید و یا آبی تیره تر و چرخش.
عقیق دندریتیک می تواند کاملاً دیدنی به نظر برسد ، زیرا رنگ قهوه ای یا سبز شفاف آن با علائم کوچک سرخس شبیه است.
عقیق آتش معمولاً سنگهای کوچکی با رنگهای درخشان قرمز ، نارنجی ، آبی و سبز است.
عقیق خزه نیمه شفاف یا شفاف است و دارای علائم منشعب مانند خزه یا شاخ و برگ است و در رنگهای سبز ، آبی ، قرمز ، زرد و قهوه ای یافت می شود.
در صنایع سنگ افشاری کلیه سنگ های قیمتی از جمله سنگ آگات(عقیق)، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت، سنگ کریستال و   انواع دیگر سنگ دیگر موجود می باشد که بعد از استخراج آنها را صیقل داده و آماده مصرف میکنند.
 


 

مزایای استفاده از عقیق

همه انواع عقیق دارای کیفیت قوی هستند که می تواند در انجام کارهای روزانه به شما کمک کند. این به شما کمک می کند تا انرژی خود را متعادل کرده و آنها را به طور مناسب هدایت کنید. این به شما کمک می کند احساس قدرت کنید و با خودتان هماهنگ باشید.
عقیق هند یک گونه سبز خاکی با جزئیات زیبا به رنگ خزه است و در دوران قدیم توسط حکیمان خردمند برای بالا بردن آنها و اعتماد به نفس مورد استفاده قرار می گرفته است.
 
 
امروزه همه انواع عقیق به عنوان منبع قدرت و اعتماد به نفس و همچنین سنگ های شفقت و شفا شناخته می شوند. 
اغلب گفته می شود که این امر به این دلیل است که انرژی های یین و یانگ در فلسفه چین باستان ، که نشان دهنده نیروهای متضاد زن و مرد ، روشن و تاریک ، خوب و بد است ، از طریق انرژی عقیق هماهنگ می شوند. به همین دلیل ، مردم حتی امروزه به آنها کمک می کنند تا بتوانند مثبت اندیش باشند و در چارچوب ذهنی مناسب برای غلبه بر چالش های غیرمنتظره زندگی باشند.
در صنایع سنگ افشاری کلیه سنگ های قیمتی از جمله سنگ آگات(عقیق)، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن،سنگ کریستال و   انواع دیگر سنگ دیگر موجود می باشد که بعد از استخراج آنها را صیقل داده و آماده مصرف میکنند.

هدیه اعتماد به نفس در درون همه ما وجود دارد ، اما گاهی اوقات برای بیرون آمدن به تشویق مناسب نیاز دارد. عقیق یک سنگ عالی برای استفاده در صورت نیاز به اطمینان و افزایش اعتماد به نفس است.
 
برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید تیم با تجربه ما در مورد انتخاب هر نوع سنگی به شما راهنمایی می کنند. 
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر