معنی عقیق و قدرتهای شفابخش آن چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

معنی عقیق و قدرتهای شفابخش آن چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

معنی عقیق و قدرتهای شفابخش آن چیست؟ - صنایع سنگ افشاری

عقیق یک سنگ قیمتی جذاب با تاریخ طولانی و درخشان است که به بابلیان باستان ، یونانیان و رومیان می رسد. نام آن از رودخانه آچاتس در جزیره مدیترانه ای سیسیل در قرن چهارم قبل از میلاد گرفته شده است و در هر رنگ رنگین کمان وجود دارد.
صنایع سنگ افشاری
1400/5/30
0 نظر

 معنی عقیق و قدرتهای شفابخش آن چیست؟

مدت زمان مطالعه: 12 دقیقه

عقیق یک سنگ قیمتی جذاب با تاریخ طولانی و درخشان است که به بابلیان باستان ، یونانیان و رومیان می رسد. نام آن از رودخانه آچاتس در جزیره مدیترانه ای سیسیل در قرن چهارم قبل از میلاد گرفته شده است و در هر رنگ رنگین کمان وجود دارد.
از همان ابتدا به دلیل قدرت معنوی آن به عنوان زیبایی برجسته آن مورد توجه قرار گرفت ، زیرا فرهنگهای اولیه ارتعاشات فرکانس پایین انرژی را تشخیص داده و تأثیر پایه و ثبات آن را تشخیص می دادند.
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیقسنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.

فضایل عقیق

فراوانی
ثروت
تعادل
حفاظت
طرفدار محیط زیست
ایمنی در دریا
عشق و امنیت
شجاعت و قدرت
رنگ عقیق
محدوده رنگ عقیق
 
انواع سنگ عقیق  

محدوده رنگ عقیق

عقیق در طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی ، آبی ، قرمز ، بنفش ، صورتی ، زرد و همچنین سیاه ، خاکستری و سفید وجود دارد.
عقیق ها در تعدادی از الگوهای مختلف ظاهر می شوند ، اغلب با دو ، سه یا چند رنگ در یک سنگ جواهر یکسان.
به طور دقیق ، عقیق باید یک جواهر نواری باشد ، اما این سنگ قیمتی دارای خانواده ای متنوع است که شامل ژئودها ، درختان ، برگها یا شکلهای خزه مانند ، رنگهای جامد ، دایره ها و بازی رنگهای رنگین کمانی است.

فواید احساسی و معنوی عقیق

عقیق یکی از اعضای خانواده کوارتز است که یک گروه سنگهای معنوی شناخته شده و قدرتمند است.
کوارتز در دو نوع وجود دارد ، بلورهای شفاف کلاسیک مانند آمتیست ، سیترین ، کوارتز دودی و موارد مشابه که همه لبه های تیز و نوک تیز هستند و به راحتی از فروشگاه کریستال محلی تشخیص داده می شوند.

سپس نسخه شفاف یا مات وجود دارد که شامل عقیق و آمازونیت ، کارنیان ، یاس و اونیکس است.
هر دو نوع در اصل دی اکسید سیلیکون یا SiO4 هستند که یکی از رایج ترین مواد روی زمین است و حتی در بدن ما یافت می شود - شاید به همین دلیل است که ما آن را بسیار آرامش بخش می دانیم.
 
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر،سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.

رنگهای مختلف به این معناست که عقیق می تواند طیف گسترده ای از تأثیرات احساسی و جسمی را داشته باشد ، اما به طور کلی یک سنگ قیمتی آرام بخش و آرام بخش است که می تواند تنش و عصبانیت را از بین ببرد.
این باعث افزایش تمرکز ، حافظه ، آگاهی شما از محیط اطراف و تفکر منطقی می شود - در واقع کل سلامت روانی شما.
عقیق دارای یک انرژی هماهنگ است که روابط سالم را ارتقا می بخشد ، مهارت های ارتباطی شما را باز می کند که به شما امکان می دهد به دوستان و خانواده اجازه دهید نیازهای شما را درک کرده و به شما اجازه دهند نیازهای آنها را نیز درک کنید.
اعتقاد بر این بود که پوشیدن عقیق درمانی برای بی خوابی است و تصور می شد که باعث ایجاد رویاهای دلپذیر می شود.
 
 سنگ آگات

فواید فیزیکی عقیق

از نظر فیزیکی ، عقیق یک شفا دهنده سنگهای قیمتی بسیار متنوع است. عقیق که به مزایای روانی آن مرتبط است ، برای سردرد و میگرن عالی است. این می تواند انواع دردها را در سراسر بدن ، ماهیچه ها ، مفاصل و استخوان ها که همگی تقویت می شوند ، تسکین دهد.

آرایش های فیزیکی سنگ های قیمتی

عقیق برای سیستم تنفسی و قلبی عروقی و روده ها و معده مفید است. چشم ها ، پوست و مو نیز با وجود این سنگ قیمتی قدرتمند ، شاهد بهبود سلامت خواهند بود.
مادران آینده از نشاط و انرژی منتقل شده توسط این کریستال بهره مند می شوند و پس از تولد به تولید شیر و افسردگی پس از زایمان کمک می کند.
همه رنگهای عقیق می تواند کمک کننده باشد ، اما برخی از بیماریها را می توان با رنگهای خاصی برطرف کرد. به عنوان مثال عقیق آبی یا بنفش برای گلودرد یا تورم غدد مفید است ، عقیق سبز می تواند به عنوان یک ضد التهاب عمل کند و به مبارزه با سرماخوردگی و تب کمک می کند ، در حالی که عقیق قرمز یا نارنجی می تواند گردش خون ضعیف و مشکلات گوارشی را درمان کند.
 

عقیق و چاکراها

چاکراها هفت مرکز انرژی در بدن شما هستند که هریک بر وضعیت جسمی ، احساسی یا روانی خاصی تأثیر می گذارند. به هر چاکرا رنگ نفوذ اختصاص داده می شود و سنگ قیمتی که دارای رنگ غالب است با نقطه چاکرای آن رنگ مرتبط می شود.
از آنجا که عقیق در همه رنگ ها وجود دارد ، یکی از سنگهای قیمتی کمیابی است که می تواند برای پاکسازی یا رفع انسداد همه چاکراها استفاده شود - مشکل را شناسایی کرده و از عقیق رنگی مناسب استفاده کنید.
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.

آیا Agate می تواند چاکراها را مسدود کند؟

بله ، عقیق می تواند به رفع انسداد چاکراها کمک کند - فقط رنگ مناسب را برای حداکثر اثر دریافت کنید.
به عنوان مثال ممکن است احساس کنید که در برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده یا همکاران کاری مشکل دارید. این می تواند نشانگر مسدود شدن چاکرای گلو شما باشد. برای رفع انسداد چاکرای گلو می توانید از عقیق آبی استفاده کنید.
 
 
 خواص هفت چاکرا
 

عقیق قرمز و آتات رنگارنگ با چاکرای پایه یا ریشه طنین انداز هستند. علامتی که نشان می دهد چاکرای ریشه شما مشکل دارد احساس ناامنی یا اضطراب عمومی است. یک مکان آرام برای دراز کشیدن پیدا کنید و آتش آتات را در قسمت پایین ستون فقرات یا پایین شکم خود قرار دهید ، استراحت کنید و اجازه دهید سنگ قیمتی کار خود را انجام دهد.
عقیق های زرد می توانند به چاکرای شبکه خلقی یا خورشیدی کمک کنند.

عقیق خزه ، عقیق دندریتیک ، عقیق درختی ، اونیکس ، ساردونیکس دیگر عقیق های معروف رنگی هستند که آنها را به چاکراهای جداگانه پیوند می دهند-اگرچه برخی از آنها چنان ترکیبی از رنگ ها هستند که می توانند همزمان به چند چاکرا کمک کنند.
 

آیا عقیق سنگ تولد است؟

عقیق یک سنگ تولد رسمی نیست. 
اونیکس اغلب به عنوان نوعی عقیق توصیف می شود - ترکیب شیمیایی بسیار مشابهی دارد - و یک سنگ جایگزین جایگزین برای ماه جولای است.
ساردونیکس مطمئناً به عنوان یک عقیق (دارای باند کریپستریال برای علاقمندان به علم) شناخته می شود و سنگ ماه تولد برای ماه آگوست است.
عقیق سنگ تولد عرفانی ماه سپتامبر است.

عقیق سنگ قیمتی پذیرفته شده برای دوازدهمین و چهاردهمین سالگرد ازدواج است.
اعتقاد بر این است که عقیق سنگ میانی در ردیف سوم در سینه بند کاهن اعظم ، هارون در کتاب مقدس است. این زنجیر غالباً منشا ایده سنگ های تولد است.
 
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیقسنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
 
برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید تیم با تجربه ما در مورد انتخاب هر نوع سنگی به شما راهنمایی می کنند.
  
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر