بهترین روش استفاده از عقیق و قدرت های آن چگونه است؟ - صنایع سنگ افشاری

بهترین روش استفاده از عقیق و قدرت های آن چگونه است؟ - صنایع سنگ افشاری

بهترین روش استفاده از عقیق و قدرت های آن چگونه است؟ - صنایع سنگ افشاری

انرژی عقیق می تواند به آرامش و افزایش روحیه شما کمک کند و شما را قادر می سازد در آرامش و آرامش حتی در دیوانه ترین روزها پیدا کنید. یک رنگ خاص که برای دور نگه داشتن انرژی های منفی توصیه می شود ، قهوه ای است.
صنایع سنگ افشاری
1400/5/23
0 نظر

بهترین روش استفاده از عقیق و قدرت های آن چگونه است؟

مدت زمان مطالعه: 10 دقیقه
 
عقیق یک سنگ محکم است که می پوشد ، بنابراین برای جواهراتی که هر روز از آن استفاده می شود بسیار مناسب است. همچنین می توان آن را در جیب یا کیف پول حمل کرد بدون اینکه آسیبی ببیند.عقیق را می توان در مدیتیشن ، شبکه های درمانی و متعادل سازی چاکراها استفاده کرد. همچنین می تواند در درمان از راه دور برای ایجاد یک پل پر انرژی بین دهنده و گیرنده استفاده شود.
 
عقیق را به صورت کابوکون ، مجسمه های کوچک ، مهره ها و سایر وسایل کاربردی مانند چوب لباسی و وزنه های کاغذی خرد می کنند. همچنین به دلیل زیبایی و خواص متافیزیکی آن ، سنگی محبوب برای ساخت جواهرات است.
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیق)، سنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
 

قدرتهای شفابخش عقیق

عقیق یکی از معدود سنگهایی است که با ارتعاشات منحصر به فرد هر چیزی که نیاز به درمان در هر فرد دارد هماهنگ شده است.کوارتز شفاف تنها سنگ دیگری است که یک شفا دهنده واقعی جهانی است. عقیق مانند کوارتز ، انرژی شفابخش هوشمند جهان را تنظیم می کند و هر بار که برای شفا فراخوانده می شود ، آن را دقیقاً به مکان مناسب می فرستد.
 

قدرتهای شفابخش عاطفی عقیق

عقیق در ارتعاش خود حمایتی ، تغذیه کننده و آرامش بخش است و آن را برای مقابله با اختلالات و مشکلات عاطفی انتخاب مناسبی می کند.ماس عقیق بیان و ارتباط خود را ترویج می کند. این می تواند به هرکسی که باید به خاطر سلامت روانی خود دفاع کند ، کمک کند. عقیق خزه همچنین ما را قویاً با قدرتهای شفا بخش طبیعت پیوند می دهد و می تواند از افکار افسردگی و خلق و خوی تیره و تار تسکین بسیار لازم را به ارمغان بیاورد.
 


 

سنگ آگات برای دوره های درون نگری بسیار عالی است:

که طی آن مسائل عمیقی را بررسی می کنید که ممکن است قبل از اینکه بتوانید در آرامش باشید نیاز به برآوردن و حل آنها داشته باشید. همچنین به از بین بردن هوس ها و خواسته های مخرب کمک می کند.
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیقسنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های
دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
سنگ تراورتن  

عقیق دندریتیک به عنوان سنگ فراوانی و فراوانی شناخته می شود:

هنگامی که با نزاع یا خصومت احتمالی روبرو می شوید ، از نظر عاطفی از شما حمایت می کند.این نوع عقیق برای ایجاد فضای صلح و آرامش ، از نظر داخلی و خارجی مفید است. این امر به ویژه برای کسانی که به دنبال تسلط بر ذهن آگاهی هستند مفید است زیرا ما را در لحظه حال نگه می دارد و به ما می آموزد که در اینجا و اکنون شادی را بیابیم.آبی توری آبی دارای ارتعاشی است که به طور مداوم آرامش بخش ، دلگرم کننده و آرامش بخش است. دارای انرژی درمانی نرم و خنک کننده است که به ویژه در بهبود چاکرای گلو موثر است.
 
این ما را تشویق می کند تا افکار و احساسات خود را آزادانه بیان کنیم و به کاهش استرس روانی کمک می کند. طنین صلح آمیز فرکانس های آبی توری آبی به ویژه برای از بین بردن و خنثی کردن احساس خشم مفید است. 
 
عقیق طبیعی دارای اثر پاک کننده قوی در دو سطح جسمی و احساسی است. این می تواند به کسانی که در پذیرش عشق در صورت قرار گرفتن در قلب مشکل دارند و پذیرش لذت حسی در صورت قرار گرفتن در ناحیه چاکرای مقدس درست بالای استخوان ناحیه تناسلی کمک کند.
 

قدرتهای شفابخش فیزیکی عقیق

اعتقاد بر این است که عقیق در کاربردهای آن به همان اندازه که درمانی است ، پیشگیرانه است. به عنوان مثال ، اگر از سردردهای مکرر یا میگرن رنج می برید ، سعی کنید هر شب یک تکه عقیق را زیر بالشتان بگذارید تا ببینید آیا این به کاهش یا از بین بردن بیماری شما کمک می کند.اگر سردرد قبلاً خود را آشکار کرده است ، نگه داشتن عقیق در دست چپ در حالی که با آرامش نشسته اید و یک چای نعناع خوب می نوشید می تواند معجزه کند - شاید به سرعت شگفت زده شوید که علائم از بین می روند.
 
به طور مشابه ، دردها و دردهای سراسر بدن را می توان با نگه داشتن یک تکه سنگ عقیق در ناحیه آسیب دیده تسکین داد.خنکی و صافی سنگ در نوع خود بسیار درمانی است ، اما انرژی ناشی از عقیق نیز به زودی جاری می شود و هر چه زودتر پاکسازی و شفا می یابد.عقیق سنگی مفید در دوران بارداری است زیرا می تواند به مادران جدید کمک کند که بلافاصله بعد از زایمان از بچه دار شدن جلوگیری کنند.
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات (عقیقسنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
 

همچنین اعتقاد بر این است که انرژی این سنگ باعث شیردهی می شود:

عقیق وقتی به عنوان اکسیر استفاده می شود ، می تواند سیستم گوارش را تحریک کرده و دردهای گوارشی مانند گاستریت را تسکین دهد. می تواند برای روده ها و معده مفید باشد. گفته می شود عقیق برای چشم و بهبود پوست مفید است. این می تواند در درمان بیماری ها و سوزش های مرتبط با پوست کمک کند.پوشیدن عقیق در نزدیکی قلب می تواند عملکرد قلب و ریه ها را بهبود بخشد و گفته می شود که ماهیچه های قلبی شما را تقویت می کند.
 
سنگ آگات  
البته ، عقیق رنگهای مختلفی دارد ، اما آنهایی که بیشتر با سلامتی و شفا ارتباط دارند بیشتر معنی کل عقیق سبز را در بیشتر تفاسیر تشکیل می دهند.عقیق سبز با نشاط و انرژی ارتباط دارد و به طور کلی خود را در بهترین حالت نگه می دارد ، از افزایش گردش خون تا سفتی سفت کننده.گفته می شود که هماهنگی درونی کلی انرژی ها با این سنگ به تعادل بیشتری می رسد ، که می تواند به کسانی که در طول روز احساس بی حالی می کنند یا برای غلبه بر مشکلات سلامتی کمک می کنند ، کمک کند.
 

انرژی عقیق می تواند به آرامش و افزایش روحیه شما کمک کند..

و شما را قادر می سازد در آرامش و آرامش حتی در دیوانه ترین روزها پیدا کنید.یک رنگ خاص که برای دور نگه داشتن انرژی های منفی توصیه می شود ، قهوه ای است.
 
نوارهای رنگهای تیره تر و روشن تر که قهوه ای قهوه ای را تشکیل می دهند ، به آن رنگ قرمز و آتشین می دهند که نمی تواند الهام بخش باشد. این سنگ مانند بیدار کردن آتش درونی شما که در مواقع لازم برای ایستادن وارد عمل می شود ، برای انگیزه و قدرت درونی مناسب است.
 
سنگ مرمریت   
همچنین بخوانید: لپیدولیت: معنی ، خواص و قدرت این می تواند به حل و فصل اختلافات با لطف و هوش کمک کند و به ویژه توصیه می شود که اگر درگیر مکالمه ای هستید که نمی خواهید به مشاجره تبدیل شود ، آن را در جیب یا گردن نگه دارید.
در سنگبری افشاری کلیه سنگ های تزئینی و قیمتی شامل سنگ آگات ( عقیقسنگ تراورتن، سنگ کوارتز، سنگ کریستال، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و بسیاری از سنگ های دیگر صیقل داده شده و آماده مصرف برای کاربرددهای مختلف میشوند.
 
  
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر