جدیدترین سنگ های اپن آشپزخانه - سنگ افشاری

جدیدترین سنگ های اپن آشپزخانه - سنگ افشاری

جدیدترین سنگ های اپن آشپزخانه - سنگ افشاری

انتخاب متریال مناسب برای سنگ اپن آشپزخانه به دلیل زیبایی و کارایی بالا یک تصمیم بسیار مهم محسوب می شود.
1401/8/9
4 نظر

جدیدترین مدل های سنگ اپن آشپزخانه

 انتخاب متریال مناسب برای سنگ اپن آشپزخانه به دلیل زیبایی و کارایی بالا یک تصمیم بسیار مهم محسوب می شود. شما باید سنگ اپنی را انتخاب کنید که علاوه برعمر و دوام زیاد، از نظر زیبایی نیز چشم گیر باشد. سنگ های مرمر، گرانیت، کورین، کوارتز، پرسلان و ... از انواع سنگ اپن آشپزخانه می باشد که هر کدام ویژگی های مثبت و منفی مخصوص به خود را دارد. 

انواع مدل سنگ اپن آشپزخانه

مشاوره برای انتخاب سنگ مناسب اپن : 09121030828

سنگ اپن دکتون

سنگ اپن دکتون

سنگ مصنوعی دکتون یک محصول عالی و بی نظیر برای افرادی است که قصد دارند آشپزخانه خود را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل کنند. سنگ اپن دکتون پتانسیل این را دارد که شما بدون هیچ گونه برش و محدودیتی آن را بر روی کابینت آشپزخانه خود نصب کنید. سنگ دکتون یک سطح کاملا یکنواخت است که به طور یکپارچه درسبک های مختلف طراحی بر روی اپن آشپزخانه نصب می شود. سنگ اپن دکتون با ویژگی های خاصی که دارد می تواند تمام انتظار شما را برآورده کند.

مشاوره برای انتخاب سنگ اپن : 09121030828

مزایا و معایب سنگ اپن دکتون

خاصیت جذب در سنگ دکتون بسیار کم است و به همین دلیل امکان رشد و تکثیر میکروب ها و باکتری ها وجود ندارد و آنتی باکتریال می باشد. مقاوم در برابر حرارت و آتش دکتون ضریب انبساط بسیار پایینی دارد. این ویژگی سبب شده است تا این محصول در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی از خود نشان بدهند. بنابراین استفاده از دکتون برای سنگ کابینت آشپزخانه در مناطق بسیار گرم و سرد مناسب ترین انتخاب می باشد. دکتون علاوه بر ظاهر زیبا، امتیازات مهم دیگری هم دارد. این محصول ضد احتراق می باشد و بدلیل مقاومت بالا در برابر آتش هیچ گونه آثار سوختگی، سیاهی و ترک بر روی آن دیده نمی شود.

 

فروش و نصب انواع سنگ های آشپزخانه, ساختمانی و... در سراسر ایران. برای سفارش محصول خود با شماره 09188439204 تماس حاصل کنید.

سنگ اپن کورین

سنگ اپن کورین

اجرای صفحات کورین برای سطح رویه کابینت آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا سنگ اپن جدید کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر بسیار طولانی دارد. سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آن ها از ویژگی های منحصر به فرد سنگ کورین است. سنگ کورین صفحات یکپارچه و بدون درز می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگی های عالی در پروژه های صنعتی، تجاری، آزمایشگاهی، مسکونی و ... استفاده می شود که امروزه بیشترین کاربرد آن ها در آشپزخانه و دکوراسیون داخلی می باشد.

مزایا و معایب صفحه اپن کورین

سطح کورین لمینت ندارد و به همین دلیل در برابر خراش مقاوم است. هم چنین به خاطر تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز می شود و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد. کورین را می توان با مواد ضدعفونی کننده ی معمولی تمیز کرد، احتیاج به درز گیری سالیانه ندارد و در صورت آسیب دیدگی، می توان با سنباده و مواد پر کننده آن را ترمیم کرد، از این رو این سنگ برای آشپزخانه، بیمارستان، آزمایشگاه و ... مناسب می باشد.

مقاله آموزشی: خرید اینترنتی سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ اپن پرسلان

سنگ اپن گرانیت

پرسلان عضوی از خانواده ی بزرگ سرامیک ها است و در تقسیم بندی مدرن، تولید کنندگان این دسته از محصولات، اصطلاح پرسلان را به محصولاتی با کیفیت و ساخت ویژه از کاشی ها نسبت داده اند. پرسلان شامل دو نوع پولیش و لعاب دار می باشد. پرسلان محصولی است یکنواخت، که از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس در فشار و حرارت بالا تولید می شود که بعد از پخت سفید و متراکم می باشد. این محصول جدیدترین تکنولوژی صنعت سرامیک می باشد که بدلیل زیبایی و امتیازات ویژه برای سنگ روی اپن آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا و معایب مدل سنگ اپن پرسلان

کاشی و سفال به شدت در برابر سایش مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. آنها با دوام می باشند و تعمیر و نگهداری از آن ها بسیار آسان است. سرامیک پرسلان بدلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد بهترین گزینه برای محیط های پر رفت و آمد می باشد. پرسلان از انواع سنگ اپن آشپزخانه در برابر سایش، شکستگی و رطوبت بسیار مقاوم است و تمیز کردن آن نیز آسان می باشد. نصب سخت، وزن سنگین و قیمت بالا از معایب مدل سنگ اپن پرسلان محسوب می شود.

 

سنگ اپن گرانیت

سنگ اپن گرانیت

گرانیت سنگ طبیعی است که از سنگ های آذرین سنگین در سراسر جهان پیدا شده است. گرانیت از مواد معدنی مختلف تشکیل شده است که به هر یک از صفحات اپن آشپزخانه یک ظاهر منحصر به فرد و جذابی را می دهد. زیبایی و زرق و برق سنگ مخصوص اپن گرانیت غیر قابل انکار است و گزینه ای عالی برای سخت پسندان است. این صفحات از ظرافت کلاسیک و دوام قابل ملاحظه ای برخوردار هستند.

مزایا سنگ اپن گرانیت

گرانیت همانند کوارتز بسیار بادوام و در برابر خراش و ساییدگی مقاوم است. با ضربات چاقو خراش بر نمی دارد. در صورت مراقبت سال های زیادی عمر می کند.

در برابر حرارت و دمای بسیار بالا مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. با خیال راحت هر ظرف داغی را می توایند روی سطح گرانیت بگذارید.

گرانیت در برابر رطوبت و آب مقاوم است و آسیبی نمی بیند و به راحتی تمیز می شود. اما در صورت مشاهده هر گونه لکه روی سطح آن باید سریع آن را پاک کنید زیرا اگر لکه مدت زیادی روی سطح گرانیت بماند جا می گذارد.

معایب سنگ اپن گرانیت

گرانیت بسیار سنگین و نصب آن کاری سخت و مشکل است.

انعطاف پذیر نیست و فرایند نصب پرهزینه ای دارد.

گرانیت سنگی کاملا طبیعی است و در صورت نیاز، پیدا کردن دو قطعه سنگ گرانیت با طرح یکسان تقریبا غیر ممکن است.

سنگ گرانیت درز و ترک هایی دارد که دیده نمی شود و محل مناسبی برای رشد باکتری و نفوذ چربی و لکه ها است. بنابراین، باید یک یا دوبار در سال مهر و موم شود.

مقاله آموزشی: انواع سنگ تراورتن عباس آباد 

مشاوره برای انتخاب سنگ اپن آشپزخانه : 09121030828

 سنگ اپن کوارتز

 سنگ اپن کوارتز

سنگ کوارتز یکی از سخت ترین متریال های در دسترس برای اپن آشپزخانه است و علاوه بر اینکه ده ها سال زیبایی خود را حفظ می کند عمر طولانی و دوام زیادی دارد. یکی از جذاب ترین ویژگی های این مدل سنگ اپن آشپزخانه این است که آن ها در رنگ های مختلف از رنگ های روشن به سیاه و سفید با طیف بین کرم ها، قهوه ای و خاکستری در دسترس هستند.

سنگ کوارتز یک محصول مهندسی است. سنگ کوارتز به ذرات کوچک متصل می شود و سپس با یک اتصال دهنده به نام رزین پلی استر مخلوط می شود تا آن را در کنارهم نگه دارد. برای دستیابی به یک نگاه منحصر به فرد به برخی از طرح های سنگ کوارتز ذرات کوچک شیشه های فلزی اضافه می شود، تا به یک سنگ کوارتز بسیار قوی و جذاب همانند سنگ مرمر تبدیل شود.

مزایای سنگ اپن کوارتز

از آنجایی که کوارتز فرایند مهندسی شده ویژه ای را طی می کند در برابر خش، ضربه و سائیدگی بسیار مقاوم است. همچنین غیر سمی است و آلرژی زا نیست.

اپن آشپزخانه کوارتز تنوع رنگی بالایی دارد و در طرح های متنوع عرضه می شود.

سنگ کوارتز نیازی به لاک و موم ندارد.

کوارتز عمر طولانی دارد و در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.

به دلیل داشتن سطح صاف و براق و عدم وجود درزهای ریز امکان نفوذ چربی در آن وجود ندارد. بنابراین، شرایط رشد میکروب و باکتری فراهم نیست. مدل سنگ کواتز آنتی باکتریال است.

مدل سنگ اپن آشپزخانه کوارتز قابلیت تحمل وزن بسیار سنگین را دارد.

می توان گفت صد درصد در برابر نفوذ آب مقاوم است.

ضد لک می باشد و به راحتی تمیز می شود و نگهداری از آن آسان تر از سایر مدل سنگ اپن آشپزخانه است. زیرا نیازی به هیچ ماده شوینده ای برای تمیز کردن ندارد. این ویژگی کوارتز را با وجود قیمت بالا نزد بسیاری محبوب ساخته است.

مشاوره برای انتخاب سنگ کابینت : 09121030828

معایب سنگ اپن کوارتز

کوارتز متریالی گران است که قیمت آن با توجه به طرح و ضخامت و نوع آن متغیر است. بعضی از نمونه های مدل سنگ اپن آشپزخانه کوراتز قیمت بسیار بالایی دارند.

با اینکه ضد لک است اما مایعاتی چون الکل و سس گوجه فرنگی می توانند بر آن جا بیندازند.

 

مقاله آموزشی: دلیل شوره زدن سنگ نما چیست؟

 سنگ اپن مرمر

 سنگ اپن مرمر

مرمر از انواع سنگ اپن با ظرافت کلاسیک خود آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و وقتی که با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز می شود. محبوبیت سنگ روی کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. سنگ مرمر یک سنگ دگرگون است که حاوی غلظت بالایی از کلسیت یا دولومیت است. مرمر یک از کلمه یونانی به لرزه یا درخشان مشتق شده است. تغییر رنگ سنگ مرمر بر اساس مواد معدنی به کار رفته در سنگ است.

مزایا سنگ اپن مرمر

از منظر زیبایی شناختی سنگ مرمر متریالی کلاسیک و لوکس به شمار می آید. متریالی زیبا که بسیاری از مجسمه های نمادین دنیا را شکل داده است.

به راحتی نمی شکند و خش بر نمی دارد.

در برابر حرارت و دمای بالا مقاوم است. 

شاید به میزان برخی از مدل های سنگ اپن آشپزخانه با دوام نباشد اما در زمره متریال های مقاوم قرار دارد و می تواند تا ده ها سال عمر کند. 

مشاوره برای انتخای سنگ مناسب اپن : 09121030828

معایب سنگ اپن مرمر

این مدل سنگ گران قیمت است و به همین دلیل پرکابرد نیست.

به دلیل وجود خلل و فرج و درز، نفوذپذیر است، خیلی سریع در اثر ریختن چای و شربت لک بر می دارد و مواد اسیدی سطح آن را خراب می کند.

در مقایسه با دیگر نمونه های مدل سنگ اپن آشپزخانه در برابر خراش و سائیدگی مقاومت کمتری دارد.

هزینه پاکسازی و تعمیر آن نسبتا بالاست.

به مرور زمان و به راحتی جرم می گیرد.

به دلیل معایب عنوان شده نگهداری و مراقب از سنگ مرمر دشوار است و به عنوان پر دردسرترین و هزینه برترین مدل سنگ اپن آشپزخانه شناخته می شود.

مشاوره برای انتخاب سنگ مناسب اپن : 09121030828

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم3
مخالفم1
اسدی  (پنج شنبه 18 فروردین 1401)
سنگ اپن یا کانترتاپ تهیه شده توسط تیم آقای مهندس افشاری عالی هست خسته نباشید عرض میکنم
پرسش
موافقم1
مخالفم0
عظیمی  (سه شنبه 11 بهمن 1401)
سنگ اپن های بینظیری دارید. دست مریزاد
پرسش
موافقم1
مخالفم0
خالقی  (سه شنبه 11 بهمن 1401)
سلام، چطور میتونم سفارش بدم؟ اندازه گیری در شهر قم هم دارید؟
سنگ افشاری  (چهارشنبه 12 بهمن 1401)
با سلام بله دوست عزیز، تیم ما در سراسر کشور کلیه مراحل تهیه سنگ اپن از اندازه گیری تا نصب را انجام میدهند. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق شماره زیر با آقای مهندس افشاری در تماس باشید 09121030828
سنگ افشاری  (چهارشنبه 12 بهمن 1401)
با سلام بله دوست عزیز، تیم ما در سراسر کشور کلیه مراحل تهیه سنگ اپن از اندازه گیری تا نصب را انجام میدهند. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق شماره زیر با آقای مهندس افشاری در تماس باشید 09121030828
پرسش
موافقم1
مخالفم0
پاکروان   (سه شنبه 11 بهمن 1401)
سلام قیمت سنگ چطور محاسبه میشه؟ یه قیمت حدودی میخواستم
سنگ افشاری  (چهارشنبه 12 بهمن 1401)
درود فراوان جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق شماره زیر با آقای مهندس افشاری در تماس باشید 09121030828
سنگ افشاری  (چهارشنبه 12 بهمن 1401)
درود فراوان جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق شماره زیر با آقای مهندس افشاری در تماس باشید 09121030828